Flying Dutchman Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Credits Go, ofzo iets. (Weet het helemaal niet zeker, al lang geen gta meer gedaan) Reageren
Lantyz Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Credex Gold, als ik het goed heb. Droge reclame is dat, overigens. Reageren
Lantyz Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Hoe heet de vrouw van Bomba Tomba en waarom zou ze kwaad kunnen zijn? Reageren
need my speed Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Wanda, ze is kwaad om de drank problemen van Bomba Tomba? Reageren
Lantyz Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Jups. (Nadeel van WikiGTA: Moeilijke vragen zijn lastig te verzinnen...) Reageren
need my speed Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Go Wiki, Go! 1. Hoe heet de eerste, rode telefoon missie van de Loonie's (denk aan het radio quote's topic)? 2. Hoe heet de laatste, rode telefoon missie van de Loonie's? Reageren
MrKooKie Geplaatst: 5 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Eerste missie is TAXI DRIVERS MUST DIE!, moet je een aantal Taxi's beroven en naar een car crusher brengen. En gelieve één vraag per keer te stellen. Reageren
need my speed Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Fout, je moet nog zeggen hoe de laatste, rode missie heet van de Loonie's. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 6 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 GANG WAR A-GO-GO! Reageren
need my speed Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Jij heb de PSX versie he? Op de PC is het namelijk gewoon GANG WAR!...Maar uit de GXt Editor weet ik nog dat GANG WAR A-GO-GO! de naam van de missie is in de PSX versie...So you are! Reageren
MrKooKie Geplaatst: 8 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Hé, Playstation for life. Vraag: In welke week speelt GTA2 zich af? (Niet in 2013 dus). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.