GuitarGuy666 Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 ElectroStick/ElectroBaton? Nee, fout. Reageren
Dotz Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Het antwoord is inderdaad electrobaton, maar I-cer was eerder. Alleen begrijp ik de tip niet? Reageren
Dotz Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Een lijk wat je op straat tegen zou kunnen komen, net als de afvalbakken. Maar dan met losse ledematen. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2010 Een lijk wat je op straat tegen zou kunnen komen, net als de afvalbakken. Maar dan met losse ledematen. Dat is een, maar nog niet allemaal. Refl3x, Die ElectroBaton was wel goed, maar er zijn nog meer. Reageren
Dotz Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2010 Een lijk wat je op straat tegen zou kunnen komen, net als de afvalbakken. Maar dan met losse ledematen. Dat is een, maar nog niet allemaal. Refl3x, Die ElectroBaton was wel goed, maar er zijn nog meer. Dan heeft I-cer het juiste antwoord toch gegeven? Of iig een van de juiste én als eerste, en daarmee het ''recht'' een nieuwe vraag te stellen? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2010 Een lijk wat je op straat tegen zou kunnen komen, net als de afvalbakken. Maar dan met losse ledematen. Dat is een, maar nog niet allemaal. Refl3x, Die ElectroBaton was wel goed, maar er zijn nog meer. Dan heeft I-cer het juiste antwoord toch gegeven? Of iig een van de juiste én als eerste, en daarmee het ''recht'' een nieuwe vraag te stellen? Nee, ik mis er nog een paar. Reageren
Dotz Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2010 Een lijk wat je op straat tegen zou kunnen komen, net als de afvalbakken. Maar dan met losse ledematen. Dat is een, maar nog niet allemaal. Refl3x, Die ElectroBaton was wel goed, maar er zijn nog meer. Dan heeft I-cer het juiste antwoord toch gegeven? Of iig een van de juiste én als eerste, en daarmee het ''recht'' een nieuwe vraag te stellen? Nee, ik mis er nog een paar. That's great: Wat is er niet gebruikt in GTA2 maar was R* wel van plan? Tip: voorwerp(en) Volgende keer je vraag beter forumleren . Wat heeft Svenie je vertelt in CTW quiz?! Ach ja blijkbaar té moeilijk, volgende persoon mag een vraag stellen. Wat heeft Svenie eigenlijk verteld in de CTW-quiz? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2010 Een lijk wat je op straat tegen zou kunnen komen, net als de afvalbakken. Maar dan met losse ledematen. Dat is een, maar nog niet allemaal. Refl3x, Die ElectroBaton was wel goed, maar er zijn nog meer. Dan heeft I-cer het juiste antwoord toch gegeven? Of iig een van de juiste én als eerste, en daarmee het ''recht'' een nieuwe vraag te stellen? Nee, ik mis er nog een paar. That's great: Wat is er niet gebruikt in GTA2 maar was R* wel van plan? Tip: voorwerp(en) Volgende keer je vraag beter forumleren . Wat heeft Svenie je vertelt in CTW quiz?! Ach ja blijkbaar té moeilijk, volgende persoon mag een vraag stellen. Wat heeft Svenie eigenlijk verteld in de CTW-quiz? Hij bedoelt vast dat ik een vraag stelde en dat ik dit ofzo verkeerd had gesteld. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 Opnieuw proberen. *ElectroStick *Instant Vehicle Bomb Volgens mij waren er nog enkele ander HUD's gepland voor GTA 2. Evenals een andere naam... Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 Opnieuw proberen. *ElectroStick *Instant Vehicle Bomb Volgens mij waren er nog enkele ander HUD's gepland voor GTA 2. Evenals een andere naam... Jup. Jij bent. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 Geef mij de oorspronkelijke naam van GTA 2. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 Geef mij de oorspronkelijke naam van GTA 2. Hmmmmmmmm... Is het misschien: Grand Theft Auto stories? Reageren
R-fl3x Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 Nope En je zit er ver naast, er zit zelfs geen 'Grand', 'Theft' of 'Auto' in Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2010 Nope En je zit er ver naast, er zit zelfs geen 'Grand', 'Theft' of 'Auto' in Stories of liberty city? Reageren
R-fl3x Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2010 Denk zelf dat je het niet zult weten... Een naam die meer voor de Engelsen is. Daarom heeft Rockstar de naam van Grand Theft Auto behouden.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.