Kratod Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2010 Het is maar een gok, maar Grievous Bodily Harm(Britse term voor het toebrengen van ernstig letsel als misdaad)'. Hopelijk heb ik het goed. Zo niet dan heb ike rg veelpech ! MVG. KRatod Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 Dat moet wel correct zijn. Ik heb het net weer even uit zitten pluizen op wikigta. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 Dat is volledig juist voor Kratod. Reageren
Dotz Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 (bewerkt) Eitje: Grievous Bodily Harm Fail: ik had niet gezien dat het juiste antwoord al gegeven was. Bewerkt: 17 augustus 2010 door Dotz Reageren
Kratod Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Eitje: Grievous Bodily Harm Fail: ik had niet gezien dat het juiste antwoord al gegeven was. Hoevel Kill frenzies telt GTA 2? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Eitje: Grievous Bodily Harm Fail: ik had niet gezien dat het juiste antwoord al gegeven was. Hoevel Kill frenzies telt GTA 2? 20 Reageren
Kratod Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Door u gegeven antwoord is.................Correct. De volgende vraag kunt u direct stellen of laten gaan. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Door u gegeven antwoord is.................Correct. De volgende vraag kunt u direct stellen of laten gaan. Dat is mooi. mijn vraag: Wat voor twee dingen zijn in iedere GTA te vinden inclusief gta 1,2 en Advance, maar wat zit daarvan toch niet in gta 2? Reageren
Dotz Geplaatst: 6 september 2010 Rapport Geplaatst: 6 september 2010 Door u gegeven antwoord is.................Correct. De volgende vraag kunt u direct stellen of laten gaan. Dat is mooi. mijn vraag: Wat voor twee dingen zijn in iedere GTA te vinden inclusief gta 1,2 en Advance, maar wat zit daarvan toch niet in gta 2? Je vraag klopt niet. Het is te vinden in iedere GTA (inclusief 2) maar toch niet in 2 ? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 Door u gegeven antwoord is.................Correct. De volgende vraag kunt u direct stellen of laten gaan. Dat is mooi. mijn vraag: Wat voor twee dingen zijn in iedere GTA te vinden inclusief gta 1,2 en Advance, maar wat zit daarvan toch niet in gta 2? Je vraag klopt niet. Het is te vinden in iedere GTA (inclusief 2) maar toch niet in 2 ? Nee, maar ik heb het dan gewoon verkeerd neergezet. Raad maar verder. Reageren
Dotz Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 Formuleer je vraag dan even beter , ik begrijp er niets van.. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Geplaatst: 8 september 2010 Simpelweg meer wapens Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Geplaatst: 8 september 2010 (bewerkt) Simpelweg meer wapens .. Kleine tip: In SA kan je er 9 van vinden. Bewerkt: 8 september 2010 door supergtagamer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.