NeverMyWorld Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Geplaatst: 27 januari 2013 Beide kloppen niet, want ik had het over de titel op de cover, niet de rest van de cover. Ik maak een wat makkelijker voor je, je hoeft er maar één op te noemen. (Aangezien eentje niet helemaal klopt omdat er 2 covers zijn van de eerste GTA en ik daar geen rekening mee had gehouden.) Als een antwoord ''niet helemaal klopt'', is het toch gewoon fout? anders dan de andere covers staat hier GTA2 op, in plek van Grand Theft Auto 2. Zou een juist antwoord dan niet zijn dat GTA2 als enige GTA, met een nummer in de titel, een westerse ''2'' heeft in plaats van een Romeins getal, zoals alle andere genummerde GTA's? En ik had ook nog eens een andere cover bekeken, dan moet wel aangegeven worden welke cover het hier over gaat. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Geplaatst: 27 januari 2013 Zoals ik al zei wist ik eerst niet dat er meerder covers waren, dus daarom had ik ook niet verteld welke ik bedoelde. En ik had inderdaad in gedachte dat hij als antwoord moest geven dat het getal '2' werd gebruikt, maar omdat er ook een andere cover was met alleen 'GTA2' heb ik zijn antwoord goed gerekend omdat dat mijn fout was. (omdat ik niet verteld had welke cover ik bedoelde) Maar wat maakt het eigenlijk nog uit? De volgende vraag is al gesteld. Reageren
Dotz Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Geplaatst: 27 januari 2013 Dat is hem nou juist Iemand die een verkeerd antwoord heeft gegeven heeft een vraag gesteld! Volgens mij gaat dat tegen de regels van de quiz in . Reageren
TalkingPear Geplaatst: 28 januari 2013 Rapport Geplaatst: 28 januari 2013 (bewerkt) Dat is hem nou juist Iemand die een verkeerd antwoord heeft gegeven heeft een vraag gesteld! Volgens mij gaat dat tegen de regels van de quiz in . Wie zegt dat zijn antwoord fout is? Het klopt dat er 'GTA2' stond op een van de covers en dat komt niet voor op andere Grand Theft Auto covers, er is inderdaad een Grand Theft Auto 2 cover waarop het voluit geschreven stond, maar omdat ik niet gezegd had welke ik bedoelde heb ik die maar even niet meegeteld. Bewerkt: 28 januari 2013 door TalkingPear Reageren
NeverMyWorld Geplaatst: 2 februari 2013 Rapport Geplaatst: 2 februari 2013 hoeveel blocks kan een trainstation zijn? (ik weet niks van GTA2 :$) 2 Blocks toch? Reageren
NeverMyWorld Geplaatst: 2 februari 2013 Rapport Geplaatst: 2 februari 2013 Door wie worden de namen Rooster en Gecko gebruikt en wie word hiermee bedoeld? Reageren
TalkingPear Geplaatst: 3 februari 2013 Rapport Geplaatst: 3 februari 2013 Zo word Claude Speed genoemd door de Zaibatsu Corporation (Gecko) en door de Rednecks. (Rooster) Reageren
NeverMyWorld Geplaatst: 3 februari 2013 Rapport Geplaatst: 3 februari 2013 Zo word Claude Speed genoemd door de Zaibatsu Corporation (Gecko) en door de Rednecks. (Rooster) Klopt. Jij bent! Reageren
TalkingPear Geplaatst: 3 februari 2013 Rapport Geplaatst: 3 februari 2013 Welke acteur speelt Claude Speed in het promotiefilmpje van Grand Theft Auto 2? Reageren
NeverMyWorld Geplaatst: 3 februari 2013 Rapport Geplaatst: 3 februari 2013 Welke acteur speelt Claude Speed in het promotiefilmpje van Grand Theft Auto 2? Scott Maslen. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 3 februari 2013 Rapport Geplaatst: 3 februari 2013 Klopt, jij mag de volgende vraag verzinnen! Reageren
NeverMyWorld Geplaatst: 3 februari 2013 Rapport Geplaatst: 3 februari 2013 Wie slaapt nooit? Reageren
TalkingPear Geplaatst: 3 februari 2013 Rapport Geplaatst: 3 februari 2013 Dat is toch Red Valdez? Reageren
NeverMyWorld Geplaatst: 3 februari 2013 Rapport Geplaatst: 3 februari 2013 Dat is toch Red Valdez? Klopt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.