Sir_Ballas Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 godverdomme roy wat een kutvragen maar goed, dan spelen we een hoger of lager spelletje: 7 Reageren
Dotz Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 Hoe bedoel je ''kutvragen''? Je antwoord is trouwens fout. Ik ga er geen ''hoger lager''-spelletje van maken, ik laat je alleen maar weten dat het antwoord fout is.. Maar als over een half jaar nog niemand het antwoord weet ben ik best bereid een kleine tip te geven. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 (bewerkt) Ik ga gewoon gokken want ik heb totaal geen kennis van deze game. Dus ik zeg 5! Bewerkt: 2 januari 2014 door .Whoopdidoo. Reageren
Dotz Geplaatst: 12 januari 2014 Rapport Geplaatst: 12 januari 2014 12 Het antwoord is niet geheel fout, Night-Men, maar niet goed. Ik mis nog een variabele. 10 fout 4? fout Reageren
Dotz Geplaatst: 12 januari 2014 Rapport Geplaatst: 12 januari 2014 Nee, wat een prutantwoord. Hoe zou een explosie in vredesnaam uit een halve laag kunnen bestaan? Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 23 januari 2014 Rapport Geplaatst: 23 januari 2014 1 auto = 2 explosies = 12 lagen dus 1 explosie = 6 lagen. Reageren
Dotz Geplaatst: 23 januari 2014 Rapport Geplaatst: 23 januari 2014 Wederom incorrect, waar heb je deze ridicule beredenering vandaan, Brutus? Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 19 mei 2014 Rapport Geplaatst: 19 mei 2014 Maar als over een half jaar nog niemand het antwoord weet ben ik best bereid een kleine tip te geven. Inmiddels is 't bijna een half jaartje verder, en we lijken er zo niet uit te komen. Eeuwenlang getalletjes gissen lijkt me ook niet de bedoeling van zo'n spelletje. Heb je nog een tip? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.