JB940 Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 ik heb een rare bug gevonden: ik zat op de fiets ik wou de jump doen met spring en snel schieten(heel hoog) maar dat ging fout toen kwam ik met bijde wielen tegen een deur(kun je niet in , op degrond zaten sterren) bleef erop zitten en opeens : stond ik aan de andere kant van de stad( zag ik op de kaart) en mijn bike was weg Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 ik heb een rare bug gevonden: ik zat op de fiets ik wou de jump doen met spring en snel schieten(heel hoog) maar dat ging fout toen kwam ik met bijde wielen tegen een deur(kun je niet in , op degrond zaten sterren) bleef erop zitten en opeens : stond ik aan de andere kant van de stad( zag ik op de kaart) en mijn bike was weg Dit hoort in bugs en glichtes topic her is de link. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.