RRyder Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 hoeveel % van alle hoods moet je overnemen in heel Los Santos? Heb al wel een behoorlijk stukje dus was benieuwd.....ps: ik neem aan toch alleen vijandelijke hoods en niet de neutrale? of komen die nog beschikbaar? thnx Reageren
NandroDavids Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Wat bedoel je precies met neutrale Hoods? Bedoel je de stukken die geen kleur hebben? Zo ja: Die komen niet beschikbaar. Om nog even antwoord te geven op je vraag hoeveel % van alle Hoods je over moet nemen: Het was geloof ik 33 % of 35 %. 1 van de 2, maar daar zul je wel achter komen. Veel succes! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 (bewerkt) Voordat je de laatste missie start moet je 35% van alle hoods in bezit hebben. Als je genoeg hoods in bezit hebt krijg je wel een telefoontje van Sweet. Die vertelt dat je dan genoeg hoods overgenomen hebt. Je moet alle paarse en gele hoods overnemen, dat zijn de Ballas en de Vagos. Deze hoods neem je over door 3 Ballas/Vagos te vermoorden in de desbetreffende hood. Dan zul je 3 waves moeten overleven, de eerste is het gemakkelijkst en de laatste het moeilijkst. Als je ze allemaal wint wordt die hood van je. Edit: Je moet in ieder geval 20 hoods overnemen om een telefoontje te krijgen ! Bewerkt: 28 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
djbackdoor Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Je moet 30% ervan hebben. Reageren
Markolie Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Rond de 30 % (Ik vind het saai te doen) Maar end of the line is leuk Markolie Reageren
Dizzee Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 En nu voor alle duidelijkheid, je moet 35% van alle hoods hebben om end of the line te kunnen spelen. Markolie, ik zie je nu al een paar topics bumpen met antwoorden die al gegeven zijn. Zelfde geld voor djbackdoor. Ik stel voor om de regels eerst eens goed door te lezen: klik Laat dit topic dus nu maar rusten... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.