shanon Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2006 van vinden jullie van dit liedje? YES_Owner_of_a_lonely_heart.mp3.htm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kadanz Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2006 (bewerkt) Het is een mooi, en opswiepend nummer, het zit ook in VC, en is onlangs opnieuw gereleased met Max Graham, Mooie jaren 80 song jammer dat het ook het enige nummer is dat je waarschijnlijk van ze kent, Staat goed vergeef mij Bewerkt: 28 januari 2006 door Kadanz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
shanon Geplaatst: 28 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2006 ik ken alle liedjes uit mijn hoofd van emotion 98.3 en van V rock van de andere stations weet ik ook wel, maar niet allemaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Assassin Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2006 (bewerkt) Ik ken ze allemaal bijna uit m'n hoofd, maar vooral VRock en Fever 105 . Vooral "Last night a DJ saved my live" vind ik goed(fever). Als je het spel opstart laad en gelijk in een auto stapt&tuned naar Fever 105 hoor je 'm . Van VRock vind ik vooral "Fist Fury" heel goed . Hier te downloaden: http://rapidshare.de/files/12361296/Rockst...t_Fury.mp3.html Owner of a lonely hart vind ik ook heel mooi, echt een klassieker . Bewerkt: 2 februari 2006 door KennDevil Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yoeri55 Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2006 Ik weet alle nummers van Flash && Fever 105 en Espantosho ( fz0 ) Uit me kop Y55 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ingiemmm Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2006 Ik vind het wel een grappig liedje maar het is zeker niet mijn favoriete liedje, ik wordt er een beetje gek van.. Heb hem gewoon al zovaak gehoord.. Maar ik vind hem wel grappig~! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.