Jump to content

installeer cd


Dutchy3010

Recommended Posts

Hallo mensen. Ik ben mijn installeer-cd kwijt! Ik had hem uitgeleend aan een 'vriendin' en heb hem nooit meer terug gekregen... Ik spreek haar nooit meer, weet iemand hoe ik het spel (vice city) nog kan spelen zonder die installeer cd? of moet ik hem gewoon opnieuw kopen? :(

Link to comment
Delen op andere websites

ok :) ik wilde ook helemaal niet om iets te downloaden vragen, dat verafschuw ik. maar ik hoopte, omdat ik hem al eerder heb geinstalleerd maar mijn pc leeg gemaakt werd voor een virus, dat iemand wist hoe ik het terug kon krijgen zonder de instal cd te hebben... :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je GTA VC niet geïnstalleert op je PC hebt, kan je systeem herstellen. ;)

Ga terug naar een datum waar je GTA VC geinstalleert hebt etc.

Als je dat hebt gedaan, is GTA VC terug op je Hardeschijf, met een paar andere programma's die je geïnstalleert hebt op je PC (vroeger).

Nu heb je alleen een Patch nodig voor Vice City. Die kan je ergens vinden op Google.

BTW:

Zorg dat je die Installatie CD terug hebt! :ch: Als ze het kwijt is mag zij jouw terug betalen! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je GTA VC niet geïnstalleert op je PC hebt, kan je systeem herstellen. ;)

Ga terug naar een datum waar je GTA VC geinstalleert hebt etc.

Als je dat hebt gedaan, is GTA VC terug op je Hardeschijf, met een paar andere programma's die je geïnstalleert hebt op je PC (vroeger).

Maar dan heeft hij dat virus toch ook weer op z'n pc staan? Of zie ik hier wat over het hoofd..

Oja, als ik jou was zou ik gelijk aangifte doen van diefstal tegen die meid. Hoe haalt ze het in haar hoofd om jouw VC cd te jatten?!

Link to comment
Delen op andere websites

Ook al weet je GTA VC nu op de één of andere manier terug te krijgen, dan nog is het een korte-termijn oplossing, aangezien je nooit het spel kunt herinstalleren mocht dit nodig zijn. Dan zul je toch echt die CD nodig hebben, hetzij door verhaal te halen bij die vriendin, hetzij door een nieuwe te kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals Gangsta al zei: Gebruik systeem herstel.

Ga naar Start/help en ondersteuning/wijzigingen ongedaan maken met behulp van systeem herstel/Volgende/Selcteer de datum waarop VC verwijdert is en ga verder. Je pc start nu opnieuw op en het verwijderen wordt ongedaan gemaakt.

Heb je geen Windows XP kan je dit allemaal naar mijn weten niet doen.

En als VC niet geïnstaleerd op de pc staat is er geen andere manier dan systeem herstel, dus kom niet aan met: je moet echt de instal CD hebben!

>>> Door Lantyz: Aantal posts over cracks + Reacties hierop onder deze post verwijderd. No CD Cracks zijn inderdaad niet per defenitie illegaal, maar omdat cracks vrijwel altijd voor illegale praktijken worden gebruikt zijn ze op dit forum taboe. Cracks: Don't do it, kids! :puh: <<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Hallo mensen. Ik ben mijn installeer-cd kwijt! Ik had hem uitgeleend aan een 'vriendin' en heb hem nooit meer terug gekregen... Ik spreek haar nooit meer, weet iemand hoe ik het spel (vice city) nog kan spelen zonder die installeer cd? of moet ik hem gewoon opnieuw kopen? :(

zeg die bitch dat je hem terug wil het is toch belachelijk een vc cd stelen!! pure criminalitiet :duh:

en zitten hier meisjes op dit forum??

Bewerkt: door advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik vind dat je gelijk heb :*D

maar volgens mij heeft ze het niet gestolen

maar ik vind het inderdaad belachelijk want als je iets leent van

iemand zou je het ook terug moeten geven :D

verder zou ik het niet weten wat je kunt doen

ik zou haar gewoon opzoeken of een nieuwe kopen

maar om iets te downloaden zou ik niet kunnen weten :*D

Bewerkt: door nick11123
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Wat je naar mijn weten ook kunt doen, is de directory op de harde schijf opnieuw aanmaken, en dan de bestanden plakken (Die moet je dan ergens als backup vandaan zien te krijgen.)

En dan de de map in het menu Start ook aanmaken.

Deze manier heb ik toegepast bij Call of Duty, ik was toen ook de install cd kwijt, maar bestanden had ik gebackupped naar cd. Zat toen ook in de weer met 'n virus.

Als alles geplakt is etc, zorgen dat de snelkoppelingen passen, en spelen maar.

Link to comment
Delen op andere websites

zeg die bitch dat je hem terug wil het is toch belachelijk een vc cd stelen!! pure criminalitiet :duh:

en zitten hier meisjes op dit forum??

ja ik :puh:

Maargoed, even ontopic:

Dus jij denkt dat je gewoon backup bestanden van de installcd kunt hebben, en dan zo kunt installeren?? :*D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...