monkeyman Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 hey ik snap het niet dit is echt volgens mij iets heel doms van mij maar ik kan niet vinden waar je die auto's in moet leveren ik zie wel dat er 2 kranen staan en een boot ligt maar welke moet ik hebben en hoe bestuur ik de kraan ben er al 100 keer omheen gestiefeld maar nix thnx Monkey Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 (bewerkt) Je kunt post Importeren nadat je de missie "Costum Fast Track" hebt gedaan. Daarna verschijnt er een schoolbord op de Dock wanneer je importeren kunt. Er is maar 1 kraan. Je gaat erin, door in de rode marker te lopen. Die bestuur je door met de auto vast te pakken met het magneet en hem te laten zakken in de rode marker op het schip. Besturing kraan (PC): Spatie: Touw laten zakken Shift: Touw omhoog halen L-muisknop: Voertuig laten vallen. Zie eventueel ook even de FAQ about Sa (klik om erna toe te gaan), daar vind je veel informatie over Importeren/Exporteren. Bewerkt: 29 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
XboxGta Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Hier is de besturing voor op xbox Besturing kraan (Xbox): A: Touw laten zakken X: Touw omhoog halen B: Voertuig laten vallen. En Ruud31 bedoelde ipv 'Shit': Touw omhoog halen SHIFT Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.