~Lance Vance Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 (bewerkt) Kan iemand even Breaking the Bank voor mij halen? Bewerkt: 28 januari 2006 door Lance Dance
Dizzee Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Je kon toch wel een beetje meer geduld hebben? Ik heb ook niet altijd tijd voor die dingen, ik ging hem echt wel nog doen hoor... Anywayz, ik edit mijn bericht zodra hij klaar is.
~Lance Vance Geplaatst: 28 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Je kon toch wel een beetje meer geduld hebben? Ik heb ook niet altijd tijd voor die dingen, ik ging hem echt wel nog doen hoor...Anywayz, ik edit mijn bericht zodra hij klaar is. Dat is het niet Dizzee, maar jij hebt al zoveel voor me gedaan, eerlijk gezegd dacht ik dat je het een beetje zat werd of dat je het te druk had... Maar ik wil niet ongeduldig overkomen, heus niet, sorry als dat wel zo lijkt.
Dizzee Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Dat is het niet Dizzee, maar jij hebt al zoveel voor me gedaan, eerlijk gezegd dacht ik dat je het een beetje zat werd of dat je het te druk had...Maar ik wil niet ongeduldig overkomen, heus niet, sorry als dat wel zo lijkt. Oh ok, geeft niet man. Sorry. Hier is je savegame terug. $100.000 erbij.
~Lance Vance Geplaatst: 28 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Thanks Dizz, als ik ooit nog wat voor je terug kan doen zeg je het maar
Recommended Posts