Bradley H. Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Geplaatst: 4 september 2004 er staat dat ik een colombianse auto moet stelen en daarna naar een ,een of andere plek moet rijden maar wat is die colombianse auto nou ik ben egt al die auto´s afgegaan om te kijken of de missie begon ik zit ongeveer bij de 28 % Reageren
killerbee Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Geplaatst: 4 september 2004 is een zwarte auto met vlammen erop Reageren
fa_leuk_en_lollig Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Geplaatst: 4 september 2004 die zwarte met vlammen is uit GTA:VC. degene die bradley zoekt is een cartel cruiser. plaatje Reageren
killerbee Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Geplaatst: 4 september 2004 die zwarte met vlammen is uit GTA:VC. degene die bradley zoekt is een cartel cruiser. plaatje :huh: ach f*ck ik dacht da het over vc gind srry Reageren
Tim14 Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Geplaatst: 5 september 2004 Ze rijden veel rond bij de columbian cartels!! dus vlak bij je hide out in level 2... ze zitten ook in level 3 aleen die heb jij geloof ik nog niet :lol: Reageren
fa_leuk_en_lollig Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Geplaatst: 5 september 2004 je kan ook een trainer met garage-editor gebruiken Reageren
8-Ball Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Geplaatst: 5 september 2004 die zwarte met vlammen is uit GTA:VC. degene die bradley zoekt is een cartel cruiser. plaatje Er is ook een met vlammen in gta3 hoor! Die van de Diablo's! De naam is: Diablo Stallion, ze rijden in hepburn heights! Reageren
fa_leuk_en_lollig Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Geplaatst: 5 september 2004 Klopt! maar die zoekt ie niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.