quinton Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 (bewerkt) "Rulez of the Streets" Zo heet mijn nieuwste film, je mag je mening en cijfers geven. bekijk ook even de leuke extra's. enjoy ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Trailer: >>>Rulez of the Streets (trailer)<<< Movie: >>>Rulez of the streets (full movie)<<< Extras: >>>Stuntz of the Streets<<< >>>Artwork 1<<< >>>Artwork 2<<< Bewerkt: 26 februari 2006 door quinton Reageren
LucasV Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Erg mooi! Alleen ik zag een spelfoutje. I live moet dat zijn. Maar ik wens je veel geluk. Reageren
W1ckeD Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Wouw! Dat zag er ff goed uit! Ik kan echt niet wachten op de volle versie,Dit word vet! Waneer komt die? Reageren
quinton Geplaatst: 29 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Lucas V, ik heb het spel foutje eruit gehaald. W1ckeD, ik heb het verhaal al helemaal bedacht, maar alles moet nog gefilmd worden, dus het word cker nog 2 tot 3 weken tot hij op het forum komt. Tot die tijd "Beware" Reageren
W1ckeD Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Lucas V, ik heb het spel foutje eruit gehaald.W1ckeD, ik heb het verhaal al helemaal bedacht, maar alles moet nog gefilmd worden, dus het word cker nog 2 tot 3 weken tot hij op het forum komt. Tot die tijd "Beware" Ok ik ben benieuwd! Reageren
Svenie Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 ik hoop dat het net zo goed wordt al je andere filmpjes quinton Reageren
quinton Geplaatst: 29 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 ik hoop dat het net zo goed wordt al je andere filmpjes quinton ik probeer hem nog beter te maken Reageren
<<Salvatore Leone>> Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Veel succes ik heb ooit gezegd dat ik ook een lange film ga maken Ik ben het verhaal nog aan het bedenken ik moet inspiratie hebben Reageren
quinton Geplaatst: 4 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 (bewerkt) ik heb er een extraatje bij gedaan kijk maar in het eerste bericht!!! Bewerkt: 4 februari 2006 door quinton Reageren
LucasV Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Nice! Alleen Rammstein = boutmuziek. Reageren
quinton Geplaatst: 4 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Nice! Alleen Rammstein = boutmuziek. lol, iedereen zijn eigen smaak. ik ben ook niet echt fan, maar vond dit er wel goed bij passen! Reageren
Svenie Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 wow nice die stuntz of the streets ziet er zalig uit Reageren
quinton Geplaatst: 5 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 ik heb nu ook nog wat artwork toegevoegt Reageren
Svenie Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 ja ik heb het gezien ik ben nu nog benieuwder Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.