need my speed Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Waneer komt nou is het filmpje? Het belooft veel! Reageren
quinton Geplaatst: 5 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 ik ben druk bezig met filmen, ik probeer hem zo snel mogelijk af tekrijgen. ik denk dat ik cker nog een week nodig heb!!! Reageren
quinton Geplaatst: 19 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Weer een nieuwe artwork toegevoegd!!!! kijk snel in de eerste post. ik moet ook even vertellen dat ik op 75% van de film ben, en hij zal volgende week wel verschijnen! Reageren
Samurai Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Het lijkt me mooi te gaan worden. Ik hoop dat het snel af is Reageren
Bling Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Nou, quinton.. Dit lijkt me je beste film te gaan worden tot nu toe! Ik ben zeer benieuwd. Ik ben ook nog bezig met mijn San Fierro film, ik hoop hem morgen af te krijgen. Reageren
Svenie Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 ik heb even naar je artwork gekeken en je filmpje belooft hoop het snel te kunnen zien Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Kan het niet op dat filshak ofzo iets waar mnoet ik klikken heb het nog nooit gebruikt Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 owja!! altijd lol die filmpjes.. met wel progama maak je ze? Reageren
quinton Geplaatst: 25 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 (bewerkt) Black, eerst druk je op free, dan wacht je een tijdje tot je een code over moet schrijven. als je deze code over geschreven hebt zal hij hem nu moeten downloaden. MR.Vriecetti, Ik maak mijn filmpjes met windows movie maker Bewerkt: 25 februari 2006 door quinton Reageren
Samurai Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Zoek je nog een medewerker die goed met windows movie maker en goed filmpjes kan maken? Reageren
quinton Geplaatst: 25 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Zoek je nog een medewerker die goed met windows movie maker en goed filmpjes kan maken? nee, sorry maar mijn filmpje is zo goed als af ik laat het wel weten als hij op het forum komt. Reageren
Samurai Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Zoek je nog een medewerker die goed met windows movie maker en goed filmpjes kan maken? nee, sorry maar mijn filmpje is zo goed als af ik laat het wel weten als hij op het forum komt. En voor rulez of the streets 2? Reageren
quinton Geplaatst: 26 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Ik ben er nog niet cker van of die er komt. Reageren
quinton Geplaatst: 26 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 (bewerkt) Ik wou even zeggen dat mijn film af is en dat ik hem nu aan het opslaan ben en daarna ga uploaden!!! dit duurt nog wel een tijdje maar hij komt vandaag nog op het forum. edit: sorry voor de dubbelpost. Bewerkt: 26 februari 2006 door quinton Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.