S.W.A.T. Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 (bewerkt) Ik ben bezig met gta lcs met de rampages maar waar is rampage nummer 2 van wikigta hoe moet ik erheen kan iemand dat zeggen of een plaatje van de ingang. Bewerkt: 29 januari 2006 door gta-liefhebber Reageren
Dizzee Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 De rampage ligt gewoon achter een muurtje (soort omheining) langs de straatkant. Je moet er trouwens 10 voertuigen doen ontploffen met een Rocketlauncher.. Wiskids, waarom herhaal je nu wat ik zeg? Reageren
Darth Maul Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Volgens mij ligt die achter een muurtje je moet dan auto's vernietigen met een rocket launcher. adios amigos Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 (bewerkt) wiskids, wrom zeg kje nou weer precies hetzelfde als Dizzee ;-s das tog spam EDIT wow sorry, nog niet gezien dat dizee daar al wat over gezecht had Bewerkt: 29 januari 2006 door Mr. Vriecetti Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 29 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Dizzee bedankt ik heb hem gevonden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.