Jump to content

Moto's modden?


Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi

Ik ben niet echt goed in het scripten, maar ik kijk graag door verschillende .ide's and .dat's

Nu ben ik in carmods.dat dit tegengekomen...

#
# filename: 	carmods.dat
#
# description: 	List of cars and the mods that can be added to these cars
#
link
bntl_b_ov, bntr_b_ov
bntl_b_sq, bntr_b_sq
wg_l_b_ssk, wg_r_b_ssk
wg_l_c_j, wg_r_c_j
wg_l_a_j, wg_r_a_j
wg_l_a_f, wg_r_a_f
wg_l_c_f, wg_r_c_f
wg_l_a_s, wg_r_a_s
wg_l_c_s, wg_r_c_s
wg_l_a_u, wg_r_a_u
wg_l_c_u, wg_r_c_u
wg_l_a_l, wg_r_a_l
wg_l_c_l, wg_r_c_l
wg_l_a_st, wg_r_a_st
wg_l_c_st, wg_r_c_st
wg_l_lr_bl1, wg_r_lr_bl1
wg_l_lr_br1, wg_r_lr_br1
wg_l_lr_sv, wg_r_lr_sv
wg_l_lr_rem1, wg_r_lr_rem1
wg_l_lr_rem2, wg_r_lr_rem2
wg_l_lr_slv1, wg_r_lr_slv1
wg_l_lr_slv2, wg_r_lr_slv2
wg_l_lr_t1, wg_r_lr_t1
end


mods

admiral, nto_b_l, nto_b_s, nto_b_tw
alpha, nto_b_l, nto_b_s, nto_b_tw
(nog veel meer auto's, met bijbehorende mod stukken, kijk zelf maar in je eigen file om volledige code te zien)

En op 't einde staat er dit:

#fcr900, exh_bk_fc_sa, exh_bk_fc_ta, exh_bk_fc_tc, misc_a_bk_fc1, misc_a_bk_fc2, nto_bk_s, nto_bk_tw
#bf400, exh_bk_bf_sa, exh_bk_bf_ta, exh_bk_bf_tc, misc_a_bk_bf1, misc_a_bk_bf2, nto_bk_s, nto_bk_tw
#nrg500, exh_bk_nr_sa, exh_bk_nr_ta, exh_bk_nr_tc, misc_a_bk_nr1, misc_a_bk_nr2, nto_bk_s, nto_bk_tw
#pcj600, exh_bk_pc_sa, exh_bk_pc_ta, exh_bk_pc_tc, misc_a_bk_pc1, misc_a_bk_pc2, nto_bk_s, nto_bk_tw


end


wheel

0, wheel_gn1, wheel_gn2, wheel_gn3, wheel_gn4, wheel_gn5, wheel_sr3, wheel_sr4, wheel_lr3, wheel_lr4, wheel_or1
1, wheel_sr1, wheel_sr2, wheel_sr3, wheel_sr4, wheel_sr5, wheel_sr6, wheel_lr1, wheel_lr2, wheel_gn1, wheel_gn2
2, wheel_lr1, wheel_lr2, wheel_lr3, wheel_lr4, wheel_lr5, wheel_sr1, wheel_sr2, wheel_gn4, wheel_gn5



end

Hieruit kan ik opmaken dat rockstar ooit moto's liet modden...?

Kan iemand eens uitzoeken of het effectief mogenlijk is (als men de ##'s verwijdert) om moto's te modden???

Alvast bedankt

EDIT: Ok, ik heb zelf de #'s verwijderd, en toen liep het spel vast... zou iemand dit dieper kunnen uitzoeken?

Bewerkt: door crappyshitdude
Geplaatst:

Goed gevonden, de # geeft inderdaad aan dat sa die zin negeert

Waarschijnlijk ontbreekt er wat in de exe of de scm

Ik vind zoiezo dat R* slordig is geweest met bestanden

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...