~Lance Vance Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Hoe kan ik behalve Transfender de andere tuning shops krijgen? Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Er is een andere genaamd weels arch anchels deze kun je krijgen wanneer je de eerste missie van wang cars hebt gedaan. Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Hoe kan ik behalve Transfender de andere tuning shops krijgen? Wheel Arch Angels krijg je nadat je Wang Car missies hebt gedaan. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 En de derde is Loco Low Co, en die krijg je vlak voor de missie "Cesar Vialpando" dat je met die auto moet gaan "dansen". Daarna kun je iedere lowrider in deze garage laten tunen. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 29 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Ooh dus die is alleen voor lowriders thanx iedereen Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 (bewerkt) En de derde is Loco Low Co, en die krijg je vlak voor de missie "Cesar Vialpando" dat je met die auto moet gaan "dansen". Daarna kun je iedere lowrider in deze garage laten tunen. Misschien is dit wel handig om te weten, ik heb nog ergens een lijstje te staan. Je weet nu bij welke tuningshop je auto's kan tunen. Bij Wheels Arch Angels : •Sultan •Elegy •Uranus •Flash •Jester •Stratum Bij Loco Low Co: •Slamvan •Voodoo •Blade •Tornado •Broadway •Savanna •Remington Bij Transfender: SUV's & Weagons •Mesa •Huntley •Landstalker •Perrenial •Rancher •Regina •Romero •Solair 2-Door Sedans & Compact •Alpha •Blista Compact •Bravura •Cadrona •Club •Feltzer •Fortune •Hermes •Hustler •Majestic •Stafford •Stallion •Virgo •Windsor 4-Door Luxery Sedans •Admiral •Elegant •Glendale •Greenwood •Merit •Primo •Sentinel •Stretch •Sunrise •Vincent •Washington •Tahoma Muscle Cars •Buffalo •Clover •Phoenix •Sabre High Performance Sport Cars •Banshee •Bullet •Cheetah •Comet •Infernus •Super-GT •Turismo •ZR-350 •Euroz Light Trucks & Vans •Bobcat Hier (klik) kun je de voertuigen bekijken. Dan weetje ongeveer welke je kunt tunen. Bewerkt: 29 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
ZOrange Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 En de derde is Loco Low Co, en die krijg je vlak voor de missie "Cesar Vialpando" dat je met die auto moet gaan "dansen". Daarna kun je iedere lowrider in deze garage laten tunen. Misschien is dit wel handig om te weten, ik heb nog ergens een lijstje te staan. Je weet nu bij welke tuningshop je auto's kan tunen. Bij Wheels Arch Angels : •Sultan •Elegy •Uranus •Flash •Jester •Stratum Bij Loco Low Co: •Slamvan •Voodoo •Blade •Tornado •Broadway •Savanna •Remington Bij Transfender: SUV's & Weagons •Mesa •Huntley •Landstalker •Perrenial •Rancher •Regina •Romero •Solair 2-Door Sedans & Compact •Alpha •Blista Compact •Bravura •Cadrona •Club •Feltzer •Fortune •Hermes •Hustler •Majestic •Stafford •Stallion •Virgo •Windsor 4-Door Luxery Sedans •Admiral •Elegant •Glendale •Greenwood •Merit •Primo •Sentinel •Stretch •Sunrise •Vincent •Washington •Tahoma Muscle Cars •Buffalo •Clover •Phoenix •Sabre High Performance Sport Cars •Banshee •Bullet •Cheetah •Comet •Infernus •Super-GT •Turismo •ZR-350 •Euroz Light Trucks & Vans •Bobcat Hier (klik) kun je de voertuigen bekijken. Dan weetje ongeveer welke je kunt tunen. ja daar is iets vaag hoor! Soms kan ik de rancher tunen en soms niet! Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Het is helemaal niet mogelijk om de Rancher te tunen, want als ik met een Rancher naar Transfender ga, zegt ie dat ie de Rancher niet kan tunen. Reageren
Fireman Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Je kan ook de everywhere unlocked glitch doen dan kun je vanaf het begin al auto's modden. Reageren
ZOrange Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Het is helemaal niet mogelijk om de Rancher te tunen,want als ik met een Rancher naar Transfender ga, zegt ie dat ie de Rancher niet kan tunen. Ik heb hem getuned! Maar de eerste keer dat ik met hem naar de Transfender ging kon ik hem niet tunen Maar de 2 keer kon ik hem wel tunen! en ik heb dar niets speciaal gedaan toen Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Het is helemaal niet mogelijk om de Rancher te tunen, want als ik met een Rancher naar Transfender ga, zegt ie dat ie de Rancher niet kan tunen. Ik heb hem getuned! Maar de eerste keer dat ik met hem naar de Transfender ging kon ik hem niet tunen Maar de 2 keer kon ik hem wel tunen! en ik heb dar niets speciaal gedaan toen Zeker omdat je een auto had die niet getuned kon worden. Reageren
ZOrange Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Het is helemaal niet mogelijk om de Rancher te tunen, want als ik met een Rancher naar Transfender ga, zegt ie dat ie de Rancher niet kan tunen. Ik heb hem getuned! Maar de eerste keer dat ik met hem naar de Transfender ging kon ik hem niet tunen Maar de 2 keer kon ik hem wel tunen! en ik heb dar niets speciaal gedaan toen Zeker omdat je een auto had die niet getuned kon worden. ja maar daarna kon ik hem wel tunen eh! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Je kan ook de everywhere unlocked glitch doen dan kun je vanaf het begin al auto's modden. en hoe dat dan !? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Een Rancher is gewoon op geen enkele manier te tunen, ik heb het wel 100 keer geprobeerd, en telkens zegt ie dat ie deze wagen niet kan tunen. Dus de Rancher is uitgesloten. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 er is een mod uit dat je ALLE autos kan tunen ... ff zoeken ! Download hem Hier Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.