Jump to content

Helpp


Gizmo71

Recommended Posts

Hooi,, Bij ik zag geen gta vc hardware problemen staan dus post ik het ier ff.

ik denk ik ga maar weer eens gta vc spelen nadat ik gta sa all 4x heb uitgespeeld(storyline)

dus ik install gta vc geeft ie een error over data2.cab kan iemand mij helpen :-(

kan iemand mij data2.cab sturen (goeie) en dan brand ik ff nieuwe cd!! Kan Dat??

Greetz Gizmo :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

We mogen je geen bestanden geven en niet helpen met downloaden enzo het staat in de regels dus moet je maar een andere manier vinden om het weer te laten werken want je mag hier niet over illegale dingen praten.

Link to comment
Delen op andere websites

wacht ff heb die gast dan een iligale versie van vc?? damn dat spel licht voor 2 tientjes in de winkel (sa is trouwens 25,, raar klijn prijsverschil eigenlijk.) duse ik zou er dan tog es overna gaan denken om de echte te kopen..

Bewerkt: door Mr. Vriecetti
Link to comment
Delen op andere websites

dus ik install gta vc geeft ie een error over data2.cab kan iemand mij helpen :-(

kan iemand mij data2.cab sturen (goeie) en dan brand ik ff nieuwe cd!! Kan Dat?

Om bestanden vragen mag wel hoor. Zolang die maar gegeven wordt is er geen enkel probleem. Zelf zie ik in SA Hardware vaak mensen vragen om bestandjes, dus ik wil jou deze wel geven. Als jij zegt waar het bestand staat (via PB ofzo), dan installeer ik VC en stuur ik hem je.

Je kunt ook de hele map verwijderen (Program Files > R* Games > VC) dan installeer je hem opnieuw en hij zal ver waarschijnlijk weer verschijnen. Misschien is je CD ook wel beschadigd of heel erg vies, daardoor hij die foutmelding geeft. Doe hem eens onder de kraan en maak hem droog met een vaatdoekje of een ander zacht doekje.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij geeft hij ook welleens problemen als ik 'Vice City audio' installeer. Als hier tijdens de installatie om gevraag wordt, moet je Vice City audio niet installeren. Bij mij geeft hij dan geen problemen meer. Als je dit niet installeert, zijn alleen de laadtijden ietsje langer.

Veel succes nog met VC. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...