Koopa Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Kunnen jullie hem even raten? Ik vond hem zelf wel mooi, maar goed. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Ziet er wel goed uit, maar ik vind hem een beetje te donker, misschien zou het ook mooier zijn met een border, bijv. een 3px border. Misschien zit er al een border op, maar die kan ik niet zien. Nu geef ik je een 8,5/10 Reageren
Thabit Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Mooi, alles is heel goed, de tekst past er ook heel goed bij.. 8,5! Reageren
Eli R Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Zitten wat witte puntjes rond de render en de tekst vind ik niet zo heel mooi, voor de rest is het wel een vet concept: 7.9 Reageren
Koopa Geplaatst: 29 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Bedankt jongens. Ziet er wel goed uit, maar ik vind hem een beetje te donker,misschien zou het ook mooier zijn met een border, bijv. een 3px border. Misschien zit er al een border op, maar die kan ik niet zien. Nu geef ik je een 8,5/10 En General Lee, ik heb net even gekeken in mijn .psd file, en er zit een border omheen maar die staat op Overlay! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.