Jump to content

dit WEL mijn eigengemaakte mod

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

deze politie wagen heb zelf gemaakt, want vind je ervan?

post-8193-1138531663.jpg

Bewerkt: door shanon
Geplaatst:

Eigenlijk geloof ik er niks van dat je die zelf hebt gemaakt, omdat die andere ook niet van jouw was... Laat anders wat screens zien van het programma waarin je het gemaakt hebt, en geef is een download link of andere screens.

Geplaatst:

Miss. bestaat die auto al, maar heeft hij wat lak etc. veranderd, zelf vind ik hem ook niet mooi :N

Geplaatst:

Viind je hem niet mooi??

dit vervangd alle 'normale' politie auto's in san fierro.

het programma heet GtA MOD manager V 0.7

hier zijn ook meerdere dingen op te doen dan alleen dit.

Geplaatst:

Heb je misschien wat screens van je model in dat programma? Pas dan geloof ik je eigenlijk. :sst:

Geplaatst:

Mod manager?

Dan moet ik je helaas teleurstellen.

Mod Manager dient om dingen makkelijk te veranderen in het spel.

Auto's maak je in Zmodeler, Maya of 3DS Max.

Als je een auto gemaakt hebt, moet je ook nog dummy's plaatsen.

Dus wat je eigenluk gedaan hebt, is gewoon een auto afgehaald en dan hier geplaatst.

Hier mag dus inderdaad een slotje op :Y .

Vriendelijke groeten, DaBeast :sigaar:

Geplaatst:

Dit is de zoveelste keer dat er een auto 'gejat' word in de vorm van zeggen dat ze hem zelf gemaakt hebben,

Aan je foto te zien ben je iets van 30, dat je op die leeftijd nog dingen gaat jatten, triest hoor :ch:

Geplaatst:

Ja zeker echt triest, maar meestal komen ze er later achter dat je dit niet moet doen. En dan zijn ze te laat, en vertrouwd niemand ze meer.. :N

Geplaatst: (bewerkt)

modden is wel wat meer dan wat texturen veranderen, leuk dat je er mee bezig bent maar je kunt zoiets niet je eigen mod noemen, check op wat sites (zelfs op deze) wat beschrijvingen over hoe je echt kunt gaan modden en probeer over een jaar nog eens een leuke topic te openen over een nieuwe mod in plaats van dit soort domme dingen:duh:

Bewerkt: door patbreu
Geplaatst:

Goed gezegd want ik word het ook zat van die gasten die beweren een auto gemaakt te hebben. :-(

Geplaatst:

Hoewel ik zelf geen flauw benul heb hoe je een mod moet maken, ga ik er zonder meer vanuit dat jullie gelijk hebben en dat deze auto niet door Shanon gemaakt is. Topic gesloten om verdere discussies hieromtrent voor te wezen. Mocht er iemand nog wat te melden hebben (hetzij met bewijs dat het wél zijn auto is hetzij met bewijs dat het echt niét zijn auto is): mijn PM staat ter beschikking :D.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...