Jump to content

Cecar Wialpanda

Recommended Posts

Geplaatst:

nee maar ik heb wel een 100% save game gedownload waarbij je de main.scm moest vervangen

ligt het misschien daaraan?

Geplaatst:

Ik denk het wel. Kun je misschien het hele spel opnieuw installeren? Zodat ik die missie voor je kan halen. De savegame blijft wel gewoon bestaan, je kunt natuurlijk hem even kopieren naar het bureaublad voor de zekerheid.

Als je het spel liever niet opnieuw installeerd, kun je bijvoorbeeld even de zoekfunctie gebruiken om tips voor die missie te vinden. Dan haal je hem zelf ook wel, een beetje oefenen kan geen kwaad :D

Kijk maar wat je doet ;) !

Geplaatst:

ok dan ga ik gta even opnieuwe installeren

heb namelijk al bij tips gekeken voor de missie maar schoot er niet echt veel mee op :-(

Geplaatst:

Ohja, ik denk dat je dan wel opnieuw moet beginnen. Als je V1 hebt, kun je wel een savegame downloaden waar je ongeveer in het spel zit. Kun je misschien deze vraag beantwoorden: "hoelang heb jij GTA:SA al?"

Geplaatst: (bewerkt)

nu kan ik niet meer mijn savegame openen :?

maar wel een nieuwe game starten

ik heb het ongeveer 2 dagen :puh:

ik heb v1

kzit trouwens op 3.21% :puh:

Bewerkt: door stry

Ja, dat wil ik wel voor je doen. Ik ben vandaag jarig. Eigenlijk vier ik het vandaag. Dus ik ben er nu heel even. Vind je het goed dat ik het er vanvavond neerzet? De gehaalde savegame?

Please, zet het maar in je vorige post. :$

------

Gehaald:

Respect + en 100$ erbij. Met jou dingen erin luktie die wel :) . Dus veel succes verder.

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Even ter opheldering...

Als je Main.SCM vervangt moet je een nieuwe game starten (je oude saves werken niet meer). Als je dan een eindje gevorder bent, en je kunt niet voorbij een missie komen, kun je die niet door iemand anders laten halen tenzij diegene dezelfde Main.SCM als jou installeert. Als je de oude Main.SCM terugzet kan je de save van de nieuwe Main.SCM niet meer spelen.

Nu een vraag aan jou: Als je een 100% save gedownload hebt, waarom moet iemand dan de missie Cesar Vialpando voor je halen??

>>> Door GTA-Sheep: Dit topic is uitsluitend bedoeld om save-game aanvragen te doen & te honoreren. Discussies hierover of over andere dingen kunnen in een ander deel van het forum cq via PM geschieden. Dank je wel Ruurd31 voor je hulp in deze!. Topic closed<<<

Ik snap even niet waar je je mee bemoeit. Dit is om savegame's te halen. Ik heb heus wel een back-up gemaakt van mijn eigen bestandjes. Ik kan dus gewoon verder om mijn eigen savegame 100% te halen.

Verder wil ik hier geen reactie op hebben. Dit is om savegame's te halen, ik heb hem voor hem gehaald dus hij kan weer verder.

Sorry voor mijn mod gedrag, maar hier moet niet gediscuseert worden. Het gaat juist om savegame's halen. Dit doe ik ook voor jou.

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

thx ruur31 :*D:*D:*D

die 100% had ik gedownload zodat ik niks meer hoefde te doen, maar hij werkte niet zo goed en ik wou toch alle missies doen. :)

Geplaatst:
thx ruur31 :*D:*D:*D

die 100% had ik gedownload zodat ik niks meer hoefde te doen, maar hij werkte niet zo goed en ik wou toch alle missies doen. :)

ok, no offense. :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...