the_fa2man Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 waarom komen er niet meer zo veel toturial zoals vroeger er waren er toen heel veel op de oude gtaforum waarom zijn ze nu weg Reageren
-Niels- Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Omdat de mensen er geen zin meer in hebben! Nee, veel goede tutorials staan hier al en ik moet eerlijk toegeven dat ik ook wel is behoefte heb aan een moeilijke maar mooie tut, met een leuk resultaat! Reageren
Achille Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Ze staan er allemaal nog.. Kijk maar op een paar pagina's verder.. Als je echt iets wilt leren kan je beter op www.effectica.com kijken. Dat zijn de echte Pro's, daar maken ze geweldige dingen.. Probeer het eens zou ik zeggen. Maar voor hier moet je maar een paar pagina's verder kijken, je vind er genoeg Grts Ben Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Je site doet het niet, want je moet een wachtwoord opgeven om binnen te komen. En anders heb ik nog wel een paar goede sites voor tutorials. Klik Klik Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 nog een goede is p2l. p2l (Pixel 2 Life) En over effectica. Ik ben er ook lid. En ik garandeer je dat je er heeeeeeeel veel leert. Die mensen zijn echt gewoon super GFX-ers. Dus als je veel wilt leren raad ik je effectica aan. Over dit onderwerp. Er worden niet veel tuts gemaakt omdat de meeste dingen die er zijn voor je sig al gepost zijn. Je moet echt goed zoeken wil je een tut maken die hier nog niet staat. Reageren
Achille Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Hmm, ja www.effectica.com is aan het upgraden.. En is binnenkort weer online.. Dan moeten jullie maar eens kijken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.