Jump to content

MTA FOUT

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi ik wou nu een keer online spelen met GTA SA dus ik installer MTA en alles geinstallert ik wil hem starten dan geeft die dit aan "Deze toepassing kan niet worden gestart omdat MSVR71.dll niet kan gevonden"

maar MSVR71.dll Staat wel tussen mij dlls ???

Kan iemand mij helpen het spel werkt helemaal goed alleen MTA werkt niet

hoop dat jullie mij kunnen helpen

Geplaatst:

MTA en San Andreas verwijderen.

Computer herstarten.

GTA San Andrea opnieuw instaleren

Daarna MTA instaleren.

Waarschijnlijk zal die file nu terug staan.

Veel succes!

Geplaatst:

Probeer MTA eens te spelen onder het Gast account(Als dit kan denk aan windows xp).

Als dat niet lukt moet je het maar even zeggen :Y .

Geplaatst: (bewerkt)

Als je een bestand mist, kun je hem hier misschien wel downloaden

Deze:

d3dx9_26.dll

Of deze kun je daar downloaden. Dit zijk vaak de gemiste bestanden!

msvcr71.dll

Kijk daarvoor in dit topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=21508 . Je kunt ze daar downloaden, daar wordt ook aangegeven waar je ze moet plaatsen.

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

hey

ik had vanmorge wat moet die vehicle modds geknoeit dus allemaal maar ingepropt zonder te kijken

en nou wil ik gta sna anderas opneiuw instaleren en komt die op de helft en komt zo een foutmelding van fuetere en nog zo iets en staat ook bij data.2 en nog iets over audio

dus ik kan het niet meer instaleren kan iemand mij please helpen

Geplaatst:

Probeer San Andreas als volgende te verwijderen:

Ga naar Start>Configuratiescherm>Software zoek naar San Andreas, dan klik je naast het San Andreas icoontje en tekst, op Verwijderen/Wijziggen.

Als dat niet lukt, moet je eerst de GTA San Andreas map verijderen, en dan het hierbovenstaande proberen.

Veel Succes ;)

Geplaatst:

sorry maar toen ik de pc opneiuw had geinstaleerd was san anderas al weg en nu wil ik hem opnieuw

instaleren en lukt niet want als hij op de helft komt met instaleren komt een foutmelding waarin iets staat over audio en data.2 enzo ma ik wil hem echt spelen en kon dus nou neit meer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...