ZOrange Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Hey, Ik hoor jullie allemaal praten over MTA, maar wat houd het in! wat kan je dan doen op een server?? Is het dan een soort game dat je andere moet neer schieten zoals een shooter? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Gebruik de volgende keer aub de zoekfunctie. Hier zijn al veel topics over geopend. MTA is Multi Theft Auto, je kunt daar ten bijvoorbeeld andere forum leden gamen. Het is een heel groot multiplayer spel voor jan en alle man. Op zo'n server kun je bijvoorbeeld tegen elkaar racen. Als je de zoekfunctie dus gebruikt van je 10x betere informatie! Reageren
ZOrange Geplaatst: 29 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Gebruik de volgende keer aub de zoekfunctie. Hier zijn al veel topics over geopend. MTA is Multi Theft Auto, je kunt daar ten bijvoorbeeld andere forum leden gamen. Het is een heel groot multiplayer spel voor jan en alle man. Op zo'n server kun je bijvoorbeeld tegen elkaar racen. Als je de zoekfunctie dus gebruikt van je 10x betere informatie! ja maar is niet wat ik wou horen zal is kijken in de andere forum of op de site als ik er een vind Reageren
NandroDavids Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Zie hier het MTA-gedeelte van het forum: *KLIK* Het lijkt me dat je daar wel de informatie kunt vinden die je nodig hebt. Is het dan een soort game dat je andere moet neer schieten zoals een shooter? Nee, dat is het niet. Je kunt op dit moment met MTA: San Andreas alleen nog maar tegen elkaar racen. (Is overigens ook erg leuk... ) Reageren
Darth Maul Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Mta betekent Multi theft auto ze zijn nu druk bezig om mta aftemaken want nu kan je alleen racen maar je moet dan allemaal dingen doen. (ik heb geen mta) Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Gebruik de volgende keer aub de zoekfunctie. Hier zijn al veel topics over geopend. MTA is Multi Theft Auto, je kunt daar ten bijvoorbeeld andere forum leden gamen. Het is een heel groot multiplayer spel voor jan en alle man. Op zo'n server kun je bijvoorbeeld tegen elkaar racen. Als je de zoekfunctie dus gebruikt van je 10x betere informatie! Je doet nu net alsof MTA geen GTA is MTA zorgt ervoor dat je GTA met meerdere mensen online kan spelen, dus bijv. jij loopt in Grove St. in Los Santos, dan komt iemand anders en die knalt je neer. Reageren
Typhoon Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Hij zegt niet dat het geen GTA is... en jij hebt zo te zien MTA voor SA niet want dan wist je dat je niet lopen en schieten met een pistool kan. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Hij zegt niet dat het geen GTA is... en jij hebt zo te zien MTA voor SA niet want dan wist je dat je niet lopen en schieten met een pistool kan. Ik zei bijvoorbeeld...... Ik heb MTA voor SA idd niet, alleen voor GTA3 en voor VC. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.