Jack Mercer Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Ik vraag me af of het mogelijk is om het character model van Tommy in VC om te zetten en Claude uit gta3 te vervangen IN GTA3. Dit is zodat ik de skins die normaal voor VC bedoeld zijn in GTA3 te kunnen gebruiken. Is dit mogelijk en zo ja, kan iemand dit uitleggen hoe je het moet doen? Let wel, ik heb alleen GTA3. Alvast bedankt! Reageren
Darth Maul Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Ik denk dat het niet mogelijk is alleen als je gta vc hebt dan kan je de skin in de map van gta 3 plaatsen en kan je met tommy spelen maar dan weet ik niet of hij goed is. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 (bewerkt) Ik heb zo'n mod gezien. Ik upload hem zo wel even. EDIT: Hier zijn ze: ZIP: Tommy in GTA3 Mod.zip RAR: Tommy in GTA3 Mod.rar Bewerkt: 29 januari 2006 door flitskikker Reageren
Jack Mercer Geplaatst: 29 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 (bewerkt) Ik heb zo'n mod gezien. Ik upload hem zo wel even. Bedankt voor de hulp! Maar waar in mn files moet ik die nu zetten? Bewerkt: 29 januari 2006 door Solid Snake Reageren
Flitskikker Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 (bewerkt) Lees het Leesmij-bestand Bewerkt: 29 januari 2006 door flitskikker Reageren
Blastov Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Ik heb zo'n mod gezien. Ik upload hem zo wel even. Bedankt voor de hulp! Maar waar in mn files moet ik die nu zetten? In de gta3.img, die kun je openen met de img tool Reageren
Big-Bear Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Even een verbeterde uitleg: Open de IMG-Tool, en zoek je Vice City map op, ge daar naar de map Models, en dan open je de GTA3.IMG Je zoekt dan naar het model van Tommy, waarschijnlijk Tommy.DFF en Tommy.TXD, deze beide Delete je (Rechtermuisknop>Delete) je ga dan naar Edit>Add, en je zoekt de .DFF en .TXD van Claude, en add deze, nu heb je Claude in VC. Tevens werkt hetzelfde ook in GTA3, als je daar Tommy wilt hebben Reageren
Flitskikker Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Uitleg staat in de Leesmij. Maar dat heb ik al gezegd. Reageren
Jack Mercer Geplaatst: 29 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Ok bedankt voor de hulp! Hier is alvast een screenshot van het eindresultaat van een van mijn vele skins. http://img11.imageshack.us/img11/9238/benskin6oz.jpg Nogmaals bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.