Jump to content

RC Raider Pickup ProbleempJ..


Silkoewi

Recommended Posts

Hellow allemaal.. :cya:

Ik heb een probleempJ.. :cab:

Als ik in de Top Fun bus stap om de RC Raider Pickup te gaan doen,,

en ik krijg de uitleg over wat ik moet doen enzo,, dan waait m'n helicoptertJ op de kop.. :bonk:

En ik krijg m dan niet meer recht,, dan krijgt ie een soort van "eigen wil.." :bonk:

Kan iemand me please een tip of zo geven.. ?¿ :?

Groetjes,, GTAGirl.. :cya:

P.s. k Heb VC op de PS2.. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg niet dat je dom bent hoor maar waarschijnlijk hou je onbewust een knop ingedrukt ofzo. Van wind heb je geen last in Vice City, en als je de knoppen los laat blijft het helicopertje gewoon zweven..

Een andere reden of oorzaak kan ik niet bedenken...

Link to comment
Delen op andere websites

Nee,, k houdt geen knoppen ingedrukt en k speel zonder cheats.. :*D

En als t ook niet aan de wind ligt,, dan heb k dus een bug in mn spel.. :bonk:

Geweldig.. :clown:

Nou ja.. Heeft iemand missch. hetzelfde probleem.. ?¿ (gehad..)

Geef me please bruikbare tips.. :engel:

Groetjes.. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Gasgeven gaat met een heli (maakt niet uit welke) niet zo makkelijk als gas geven met een auto. Als je meteen vol gas blijft geven gaat het ding onheroepelijk naar de grond, je moet echt gedoseerd gas geven. Het vergt wat oefening maar het lukt echt wel. Ga er maar van uit dat het geen bug is....

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik had hier op de PC ook wel eens last van, maar dat ligt gewoon aan de iritante besturing. Maar dat maakt niet uit want als ze het heel makkelijk zouden maken zou die missie ook niet meer leuk zijn, vind ik. Ik heb gewoon wat ge-experimenteerd en toen lukte het!

-> Druk eerst de knop in dat je naar boven gaat, alleen die, want anders ga je scheef.

-> Druk voorzichtig wat andere knopjes in om te kijken hoe de besturing werkt, hoe hard je moet drukken, hoe lang je hem in moet houden etc.

En dan als je het een beetje onder de knie hebt start de missie overnieuw zodat je weer alle tijd hebt, en probeer hem een aantal keer tot hij lukt, je zult het zo redelijk snel onder de knie hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...