Jump to content

Lang laden op PS2

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste,

Ik heb hier nooit last van gehad, maar als ik SA op de PS2 speel duurt het opeens langer voordat bijvoorbeeld een gebouw geladen is, weet iemand misschien hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt.

Geplaatst: (bewerkt)

ik weet niet of je dit kunt oplossen zelf heb ik er ook last van maar niet zo veel het is tog niet echt irritant :bonk:

mischien is je schijfje een beetje geschaaft maar ik denk niet dt het daar aan ligt bij mij is het namelijk ook zo en ik heb er bijna geen last van

Bewerkt: door gta idiood
Geplaatst:

mischien is er een probleem met hed cd , want je cd kan mischien vies of zo geworden

dan kun je hem schoonmaken

veel succes

Dago58x

Geplaatst:

Dit komt door het cdtje.

Ik heb dit al vaker gehad.

Als het echt té lang duurt kan je beter een nieuw cd'tje halen.

Want als je verder blijft spelen gaat het ooit eens blijven hangen en dat maakt schade aan je Playstation.

Geplaatst:

Nou, het lijkt me niet nodig om daarvoor een nieuwe San Andreas aan te schaffen.

Ik denk dat ik het maar eens schoon moet maken, en dan zie ik wel verder.

Geplaatst: (bewerkt)

Heb je het als de ps2 voor langere tijd aanstaat?

Voorheen gebeurde dat ook wel met mijn oude ps1, als hij heel erg lang aan staat en er op gespeeld werd, leek het net alsof het interne geheugen helemaal volgepropt zat, laden, saven, alles duurde extreem lang.

En toen het ding net aan stond laadde, savedde hij veel sneller..

Ik weet niet, misschien ligt het daar aan..

BTW, heb je een oud model ps2 of een nieuwe? Die nieuwere laden namelijk ook veel sneller dan die oudere..

EDIT:@ GL hieronder, tja, dan is deze post nogal onnodig....

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:

Ik heb een nieuw model, zo´n dunne.

Maar ik denk dat het cd-tje gewoon vuil is.

Geplaatst:

het ligt er volgens mij niet aan welke versie ps2 je hebt...

dvd'je is gewoon een beetje vuil ! Cleaning

Geplaatst:

Is de cd beschadigt het kan zijn dat hij dan niet zo goed meer te lezen is en het langer duurt voor hij klaar is.

Geplaatst:

Misschien kan de PS2, de CD van SA niet vinden. Blaas hem eens helemaal uit of maak de CD eens goed schoon. Je kunt hem bijvoorbeeld even onder een kraan houden, niet te koud maar ook niet te warm water. Droom hem daarna af met een zacht doekje, waar je geen krassen mee kunt maken (bijv. Vaatdoekje). Als dat niet werkt zou je eens van je vrienden een cleanig disk moeten lenen, daar zitten een soort zachte stekeltjes aan die de lens schoonmaken. Als dit niet werkt, dan weet ik het ook niet meer.

Maar veel succes General Lee!

Geplaatst:

volgens mij duurt laden zo ie zo langer dan op de pc maar ik denk dat je gewoon 't cdtje gewoon moet schoonmaken, heb je ook wel goed spul voor nodig(ik zelf heb dat bij de blokker voor €1,- gekocht) :bonk:

Geplaatst:

dat je cd vuil is heet er echt niets mee te maken hoor!

Anders zou hij blijven hangen!

Hij blijft niet hangen toch?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...