Jump to content

Grijze omheining bij pictogrammen.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een probleem met mijn pictogrammen ze hebben een grijze omheining, standaart zie je gewoon de tekst maar niet dat grijze er omheen, weet iemand hoe dit wegkan? Ik weet wel hoe ik de kleur moet aanpassen maar niet hoe ik de kleur weg moet krijgen.

Hier is me pc deskop..

achtergrondpc1dl.th.jpg

Alvast bedankt.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb dit ook, ik weet wel hoe je die kleur veranderd maar ik denk dat je het weg wil halen, ik edit mijn post wel als ik weet hoe :Y

Ik ben er niet achter gekomen, misschien weet iemand anders het wel :?

Bewerkt: door SoH-Chief

Probeer eens 24-bits. Als het dan niet lukt moet je eens een .BMP achtergrond proberen.

Bewerkt: door flitskikker
Geplaatst:

Ik heb dit ook eens gehad,je moet de kleur die je ziet op Kraay zijn prentje op iets zetten tot het goed is ;)

Geplaatst:

Die dingen van Kraay, en Flits zijn niet gelukt :N Ik heb niet eens 24 bits.. wel 16.. maar dat werkte ook niet.

Geplaatst:

Hoi Typoon...

Als het goed is hoort alles zo te staan als in mijn bijlage. Stel het zo in en kijk of het dan goed is...

Ikkes

Misschien is je background een .gif, dan krijg je dat ook. Tenminste dat heb ik. :{

(ook een firefox fan _O_ )

Bewerkt: door DMWTM30

Ikkes ik heb precies hetzelfde als jou.. behalve dat olijfgroen dan maar dat maakt niks uit.

@DMWTM30, het is gekomen doordat ik grijze achtergrond deedt.

Nog iemand tips?

EDIT: Ja DMWTM30 ik ook firefox :Y

Kan iemand me helpen?

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

Oke, tip V2.0. Ga naar configuratie scherm. Klik op systeem (onder "prestaties en onderhoud -> systeem").

Kies daar geavanceerd, dan bij prestaties->instellingen en daar "beste weergave" en ok.

tip0ei.th.jpg

Geplaatst:

Euhh....

1. Probeer eens een andere achtergrond

2. Schakel eens om naar een andere skin

3. Doe systeem herstel!

Die laatste zal ik ff toelichten, ga naar "start/alle programma's/buro-accessoirs/systeemwerkset/systeemherstel"

Dan krijg je het scherm van systeem herstel, klik volgende kies een datum zo dicht mogelijk bij vandaag. Weer volgende, en dan ff wachten en opnieuw opstarten. Als het dan nog niet lukt weet ik ook niks meer. :-(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...