Jump to content

Grijze omheining bij pictogrammen.

Recommended Posts

Geplaatst:

1:Helpt niks behalve als ik de kleur van de achtergrond van de pictogrammer doe, maar die is saai :ch:

2: Alleen oude windows 95,98 kan.. dat wil ik ook niet.. ik hen nu xp zilver.. blauw veranderd er ook niks aan.

3: Ik zit al lange tijd met dit probleem dus systeemherstel helpt niet.

Toch bedankt.

Geplaatst:

Probeer de knop is dan die rood is omcirkelt..

(Het is wel in het duits maar je vind het wel denk ik....)

beeld13et.th.png

Geplaatst:

Het is gelukt! Het was toch wat iemand al eerder zei! Ik moest dit doen! Kijk afbeelding, ik moest die eerste ook niet aanvinken!

Iedereen bedankt voor tips en hulp!

gelukt3xz.th.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Ik had het voor mijn formattatie ook

maar ik had het anders op gelost is had namelijk mn achtergrond vaan bmp geconferteerd toen had ik er ook geen last meer van :puh:

Bewerkt: door T@rget
Geplaatst:

ik heb er ook last van op mijn oude Windows 95 PC maar daar kan ik geen website's als achtergrond doen,

weet iemand hoe ik het hier moet verhelpen ?

ik heb het al 5 jaar ofzo :puh:

Geplaatst:
ik heb er ook last van op mijn oude Windows 95 PC maar daar kan ik geen website's als achtergrond doen,

weet iemand hoe ik het hier moet verhelpen ?

ik heb het al 5 jaar ofzo :puh:

Dat grijze bij de pictogrammen is met Windows 95 volgens mij niet op te lossen.. En je moet je bereaublad instellen als ''Actieve desktop'' bij de scherminstellingen, dan moet het wel lukken volgens mij...
  • 1 maand later...
Geplaatst:

als ik naar jullie bureabladen kijk hebben jullie precies en zilveren windows mediacenter skin? ik kan alleen voor een blauwe kiezen, hoe hebben jullie het grijs gekregen of hebben jullie geen mediacenter editie?

Geplaatst: (bewerkt)
als ik naar jullie bureabladen kijk hebben jullie precies en zilveren windows mediacenter skin? ik kan alleen voor een blauwe kiezen, hoe hebben jullie het grijs gekregen of hebben jullie geen mediacenter editie?

Als je naar eigenschappen gaat van het Bureaublad, klik dan op het tabblad vormgeving. Daarna kan je de stijl aanpassen bij de pijl (zie bijlage). Klik op "toepassen" en klaar. :bier:

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:

ja maar ik had het over windows media centers skin, deze is anders dan gewone xp, er zit zo een "klik" in de kleur zoals in de schreenshots die jullie posten met de grijze skins. toch bedankt.

gta8ud.png

Geplaatst:

Ik denk dat je die skin wel kan downloaden op de site van Microsoft.. Of anders ergens anders....

Als ik iets gevonden heb post ik wel even een link :Y , dan edit ik deze post ok.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...