Goliat Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 De één zegt dit de ander zegt dat. Laat ik maar even zeggen wat mijn mening is: MTA DM: SA Dit lijkt een goede MP modificatie te gaan worden, met een hele community achter zich zat het ook wel een succes gaan worden, alleen moet ik er wel bij zeggen dat de synchronisatie(het gelijk laten lopen op elke pc) niet echt goed schijnt te zijn, zolang er geen release is moeten we ons hier verder niet te veel over uitlaten. GTA Rumble Zoals Azer al heeft gezegd is de synchronisatie slecht en dat is toch wel essentieel voor Multi player modificaties. SA:MP Dit zal waarschijnlijk de beste MP modificatie gaan worden, de synchronisatie is uitstekend en er zijn veel extra's zoals het spelen in teams. Hoewel ook SA:MP nog niet gereleased is, is de beta-versie veelbelovend. En het zou inderdaad even fijn zijn als een (G)moderator of hoger dit topic even zou willen verplaatsen naar Multi Theft Auto General. Reageren
ACID Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 maar hoe kan ik sa-mp eigenlijk spelen ? Reageren
Dynamic Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Dit is nog niet voorledig uit .. Om de Zoveel weken Geven ze een Public Beta Hou deze site bij *SA-MP* Dynamic Reageren
Goliat Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Dit is nog niet voorledig uit ..Om de Zoveel weken Geven ze een Public Beta Hou deze site bij *SA-MP* Dynamic SA:MP wordt overigens deze maand verwacht. Alhoewel het SA:MP-team dit nog niet officieel toe wil geven. Reageren
novita Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) natuurlijk heb ik ook SA-MP gespeeld, onder de naam [db]Darkshadow(heb je vast wel eens van gehoord) Bewerkt: 23 april 2006 door novita Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.