Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je met anderen een mod gaat maken, dan maakt ieder iets voor de mod, op het laatst moet je die dan toevoegen, maar ik weeet niet hoe ik eigenlijk moomapper files (IPL) moet samenvoegen

alvast bedankt: TIM

Geplaatst: (bewerkt)

maar als ik dan dat van een ander open, dan zijn mijn gemaakte files verdwenen dus hoe kun je een map samenvoegen met een andere map, bijvoorbeeld de ene heeft oceandn.IPL aangepast, en ik ook oceandn.ipl, hoe zorg ik er dan voor als ik als eerst mijn oceandn.ipl aanpas, (map maken), en de andere heeft het zelfde bestand aangepast, hoe moet ik zijn bestand dan toevoegen, aan mijn oceandn.ipl zodat er bijvoorbeeld 2 maps zijn.

Bewerkt: door Tim
Geplaatst:

dat is bijna onmogelijk..want als je 2dezelfde mappen samenvoegd dan vallen 9 van de 10 keer de maps in elkaar en zullen er 2 objecten op elkaar staan...dusja..waar heb je het ook voor nodig??? ik neem aan dat je niks gaat jatten van andere mods :puh:

Geplaatst:

Als je wijzigingen in twee ipl files wilt combineren, zul je ze allerbei met notepad moeten openen.

Je zult dan zien dat er twee soorten regels in de ipl file zitten:

De meeste beginnen met een nummer, dit zijn de objecten die geplaatst zijn.

Regels die niet met een nummer beginnen worden gebruikt om de file in verschillende segmenten op te delen.

Nu moet je in een van de files de regels van de nieuwe objecten opzoeken, en deze daarna kopieren naar de andere file. Je moet de regel dan wel in dezelfde segment toevoegen.

't is niet makkelijk, maar wel te doen als je weet wat je doet :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...