W1ckeD Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Hallo, Na al die berichten over de hot coffee mod hoorde ik vanochtend het ook op yorin fm. Minder Sex En Geweld in computer spelletjes Maar nou maak ik mij een beetje zorgen Zal dit effecten hebben op nieuwe GTA'S? Heeft GTA zijn beste tijd gehad of kunnen we nog meer verwachten? Ik weet het niet meer. Graag jullie mening. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Tja, ze zeggen al zo lang dat games té geweldadig zijn téveel sex bevatten, en dat die games ''schadelijk'' zijn voor de jeugd en noem maar op.. Allemaal een hoop gezeur als je het mij vraagt. Ik ben dan ook van mening dat al die commotie alleen maar averechts werkt. En ik heb door de jaren heen de computergames ook niet minder geweldadig zien worden. Ik zou me geen zorgen maken als ik jou was, er is altijd wel ergens op de wereld een één of andere groepering (noem het voor dit geval maar de ''Geitenwollensokkenclub'') die wat te zeuren moet hebben. Dat games geweldadig zijn veranderd echt niet, dat is een succesformule. Sex en geweld verkopen nou eenmaal... Reageren
Darth Maul Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Ik denk dat R* hier niet zoveel op uit dioet maar minder van dat gedoe is wel beter dus ik denk dat de gta's in verloop van tijd hetzelfde blijven. Reageren
RobertSA Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Wat RonaldVC al zei: Het verkoopt gewoon goed,en het zorgt voor een bepaalde uitdaging dus dat gaat echt niet weg Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Hoe je ook zegt, de geitenwollensokkenclub willen geld hebben, dus dan doen ze het zo, geweld en sex houd niet op. Niet alleen de games zijn zo, ook internet is raar bezig! En je ziet ook in krantjes, dus hoe kunnen ze dit nou stoppen, overal heb je deze shit! Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Als geweld niet meer mag kunnen alle shooters ook wel uit de winkels gehaald worden, met als resultaat miljoenen boze gamers. Reageren
LucasV Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Er staat toch een leeftijdssticker op? Wat klagen die Amerikanen. Ik vind zelf dat geweld en sex onschadelijk is voor de één en schadelijk is voor de ander. Het ligt eerder aan 'hoe' en 'waar' je bent opgevoed en opgegroeid. Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Ja, ze zouden zeker niet op het middelpunt van hun succes stoppen met dat soort games te maken Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Ja, ze zouden zeker niet op het middelpunt van hun succes stoppen met dat soort games te maken Dit is niet het middelpunt, dit is nog maar het begin. Reageren
Goliat Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 (bewerkt) IK BEN ANTI-AMERIKA ik kan er gewoon nie tegen al dat gezeur, aan de andere kant heb ik de zaak omgedraaid: Stel je hebt een kind van 14 die de goede vrienden heeft hoge cijfers op school haalt en waarvan je heel veel houdt, en dan is de release van een nieuwe GTA, het gaat minder, leraren zijn minder te spreken over je kind en je kind raakt ook voor het eerst betrokken bij een misdaad. Dit is natuurlijk vrij raar maar het is wel een scenario die in veel hoofden van ouders heeft gespeeld. Eentje van die ouders trekt z'n bek open en ja hoor het hele circus is begonnen. Ergens denk ik dat we de bezorgdheid van al die ouders ook moeten begrijpen, of ze gelijk hebben is een ander verhaal. Ik ben ook op andere fora geweest waar ook volwassenen hun mening over GTA laten schijnen, en ik heb er uit opgemaakt dat volwassen ljinrecht tegen over de GTA gebruikers staan, in deze wereld hebben volwassenen meer te zeggen dan jongeren en vrees ik dat ze toch ooit hun zin zullen doordrijven. Zeker in een land als Amerika waarin niemand meer zo vrij is als het lijkt. Bewerkt: 1 februari 2006 door Goliat Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Ja, ze zouden zeker niet op het middelpunt van hun succes stoppen met dat soort games te maken Dit is niet het middelpunt, dit is nog maar het begin. Dit is het begin ???? Juist niet, GTA3 is het beginn R* is al 2 games verder Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.