alfa33driver Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 wie wil de missie vertical bird ff voor me halen want ik vind t een klote plane en kan dr niet mee vliegen verder is gta sa echt te gek aaleen dat vlieg dat zouden ze weg moeten laten ahha :$ >>> Door GTA-Sheep: Je kan aanvragen voor missies doen in het save-game aanvraag forum, maar deze verplaats ik even voor je<<< GTASAsf4.b
Darth Maul Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Ik doe hem zo wel ff voor je
alfa33driver Geplaatst: 30 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 ik wacht dan kan ik als je m hebt weer lekker verder spelen iemand help want ik wil verder >>> Door GTA-Sheep: Niet zo ongeduldig doen hoor.....niet iedereen is de hele dag hier aanwezig of met GTA bezig. Het komt vanzelf. En ga zeker niet dubbelposten, dat is niet toegestaan. Je 2 posten heb ik samengevoegd<<<
Dizzee Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Uhm wiskids, ga je deze savegame nog doen? Of laat je het over aan iemand anders?
Darth Maul Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Sorry als je wil mag jij hem doen ik heb haast geen tijd en heb problemen met gtta sa dus nogmaals sorry.
Dizzee Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Missie gehaald: Vertical Bird Beloning: $50000, respect + Gecheat? : Nee
Recommended Posts