MrKooKie Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 (bewerkt) MrKooKie vs. Lantyz Onderwerp: GTA Teasers (met Paint gemaakt). Soort design: Signature Size design: Maximaal 500x150 Render: Nee Animatie: Ja Premade: Ja Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Signature van MrKooKie: Signature van Lantyz: Tussenstand sinds laatste check: 4 - 4 Succes Lantyz. Dit is mijn eerste battle ever, dus niet te wild graag.. Bewerkt: 31 januari 2006 door MrKooKie
Eli R Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Sorry dat ik het zeg, maar animaties kunnen niet met paint worden gemaakt. En jij zegt render: Nee, en je plaatst er zelf 5 in.
RonaldVC Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Sorry dat ik het zeg, maar animaties kunnen niet met paint worden gemaakt. En jij zegt render: Nee, en je plaatst er zelf 5 in. Jazeker kan dat.. Kijk maar in het "help het poppetje" topic...
Froop Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Met Microsoft gif animator. Het is een frustrerend programma, maar het kan wel.
MrKooKie Geplaatst: 30 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Ik had het inderdaad over Microsoft Gif Animator, en in gebruik geen renders hoor.
Lantyz Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 MrKooKie vroeg me of ik m'n PetsOvernight sig in de strijd wilde gooien, dus bij deze. Voor de duidelijkheid: De afzonderlijke sigs zijn met Paint gemaakt en de animatie met MS GIF Animator. De sig is gemaakt naar PetsOvernight.com. @ Eli R: Ik heb geen flauw idee wat Renders zijn, ik doe alleen wat me gevraagd is. Bij vragen, opmerkingen of klachten kunt U zich vervoegen bij de feestcommissie.
Typhoon Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Is de battle dan nu begonnen? Die van Mr Kookie tegen die van Lantyz? Zo ja.. Vindt ik die van Lantyz heel leuk en goed gemaakt! Die van Mr kookie is ook leuk! Maar mijn stem gaat naar Lantyz.
Eli R Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Met paint alleen kan je geen animaties maken. En een render hier bedoelt, is een plaatje zonder achtergrond.
The Mafia Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Mijn stem gaat naar koekiemosnter dus MrKookie.
Dizzee Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Ik stem op Lantyz. Vooral omdat het zo grappig is. En het ziet er ook een stuk ingewikkelder uit om te maken.
Mazzeltje Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Mijn stem gaat naar MrKooKie. Dat lijkt mij namelijk nog veel ingewikkelder om met Paint te maken.
Yohan Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Ik heb die van Lanyz altijd al geweldig gevonden dus Lantyz here ya go..
need my speed Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Go Koekiemonster, go! Die van Lantyz is ook heel leuk, maar toch stem ik op *DDRUM ROLL PLEASE* Koekiemonster!
~> GizmO <~ Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Ik stem op lantyz. Vind de sig erg strak en mooie animatie. Die van Mr kookie vind ik wat te wit.
Recommended Posts