iLoveGta Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Hey, hoe buk je je in gta Liberty City Stories ??? zo rap mogelijk reageren aub !! Reageren
Dizzee Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Ik vindt het ook zeer vervelend maar je kan gewoonweg niet bukken of crouchen in GTA LCS. Meer kan ik erover niet zeggen spijtig genoeg... Reageren
iLoveGta Geplaatst: 30 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Gaat dit niet !!!!!!!!! dat vind ik stom !!!! Reageren
RobertSA Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Kan je dan ook niet zo heel sneaky lopen op LCS? Reageren
XxViperxX Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 nee, is niet mogelijk er is wel een missie waarbij je zogezegd (achter iemand moet sluipen) maar dan moet je gewoon achter die persoon langs lopen zonder de X in te drukken Reageren
Dogwatch Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 rustig lopen kan wel sneaky niet rustig lopen door je gewoon langzaam na voren drukken met dat ronden ding dan he Reageren
LucasV Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Alleen als je een lange tijd hard hebt gelopen en daarna stil staat gaat Toni even bukken om uit te rusten. Maar verder kan je niet automatisch bukken. Hurken kan helaas ook niet, wat wel in Vice City en San Andreas kon. Reageren
quinton Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Wat ik raar vind is dat de politie wel kan bukken Reageren
VforV Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Tjah, je kan nu ook niet zwemmen hé. Reageren
Miyamoto Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Ik vindt het ook zeer vervelend maar je kan gewoonweg niet bukken of crouchen in GTA LCS. Meer kan ik erover niet zeggen spijtig genoeg... Dizzee's right! Je kan totaal niet bukken in LCS...hoewel jouw vijanden dat wel kunnen... Reageren
Dogwatch Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 dit is lekker onndig er is al andwoordt opgegeven ds hoef jij het niet meer te zeggen Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Tis wel jammer dat je niet kan bukken. Dan ben je zo dood als ze op je schieten. Als je bukt kun je achter auto,s en voorwerpen schuilen. Maar je kunt altijd drive by,s doen vanuit je auto. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.