roelq Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Nadat ik GTA SA had uitgezet nadat ik een soort vage mist zag deed ie t niet meer. Ik kijg nu de volgende error: GTA SA requires Directx 9.0 or higher Uiteraard heb ik dx9.0c en de nieuwste drivers voor mn vid kaart. Ik heb een radeon 9600 pro. bvd Reageren
roelq Geplaatst: 30 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 (bewerkt) *radeon 9800 pro xp 2,6ghz processor Bewerkt: 30 januari 2006 door roelq Reageren
Froodooo Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Heb je mods in je GTA staan? Deïnstalleer die dan eens, en kijk of het dan wel weer werkt? Zoniet, dan moet je het spel eens opnieuw installeren. Werkt dat niet, vertel dat hier dan weer eventjes. Succes! Reageren
roelq Geplaatst: 30 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Heb je mods in je GTA staan?Deïnstalleer die dan eens, en kijk of het dan wel weer werkt? Zoniet, dan moet je het spel eens opnieuw installeren. Werkt dat niet, vertel dat hier dan weer eventjes. Succes! geen mods herinstallatie uiteraard al geprobeerd Reageren
-Niels- Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Je hebt dus zoiezo de DirectX 9.0 geinstalleerd die bij het Begin Menu van San Andreas komt? Reageren
roelq Geplaatst: 30 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Je hebt dus zoiezo de DirectX 9.0 geinstalleerd die bij het Begin Menu van San Andreas komt? ja en ik heb daarna ook de versie van inet grpobeerd Reageren
roelq Geplaatst: 30 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Je hebt dus zoiezo de DirectX 9.0 geinstalleerd die bij het Begin Menu van San Andreas komt? ja en ik heb daarna ook de versie van inet grpobeerd heeeeelp ik ga dood : ( ; ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.