Bveb Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 He guys ik vroeg me af waarom die gym "below the belt gym" heet als die gym zo heet moet er toch ook een manier zijn om via deze gym in de bleu hell the komen of in ieder geval eronder. Weet iemand dat want voor mij is het nog steeds een mysterie >>> Door BS: Moved to General<<< Reageren
LucasV Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Vlakbij die boksballen verderop. Daar zie je boven zo'n zwart gat. Als je daar de Jet Pack cheat doet kun je naar boven vliegen. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Het was mij niet opgevallen dat de gym 'Below The Belt Gym' heet, maar ik denk dat ik de naam wel kan verklaren: 'Below the belt' betekent 'onder de riem'. 'Onder de riem' is een term die veel voorkomt in vechtsporten zoals boksen: Je mag niet onder de riem slaan. In de gym in Las Venturas mag dit blijkbaar wel, omdat de naam van de gym betekent 'Onder De Riem Gym'. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is... Verder heb ik geen verstand van de Blue Hell, daarvoor verwijs ik je graag door naar iemand anders. Reageren
Fireman Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 (bewerkt) ik vroeg me af waarom die gym "below the belt gym" heet als die gym zo heet moet er toch ook een manier zijn om via deze gym in de bleu hell the komen of in ieder geval eronder. Nee, en het zou zoiezo in de interior world uitkomen omdat het een marker gebruikt zoiezo niet naar blue hell. Zo als ik al eerder heb gezegd, MAAK 1 TOPIC. Bewerkt: 30 januari 2006 door Fireman Reageren
GTA GUY Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Hallo Om nog even die naam te verklaren '' Below the belt '' Het betekent inderdaad onder de riem. deze term wordt gebruikt bij kickboksen. Daarom leer je in deze Gym ook kickboks moves. Dat verklaart de naam. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.