turbokevin Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Een vraagje kan iemand mij vertellen hoe je vriendinnen kan krijgen. Ik snap maar niet hoe je ze krijgt ik dacht eerst door missie's, maar dat blijkt dus niet Dus als iemand mij kan uitleggen hoe ik ze kan krijgen, Bedankt. Reageren
LucasV Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 (bewerkt) Bijna alle vriendinnen kun je vinden op "Denise" (Burning Desire) en "Millie" (Key To Her Hart) na. Deze krijg je bij tijdens verhaallijn. Ik zal ff een kaartje voor je maken waar ze zijn te vinden. Hier staat verdere informatie! Bewerkt: 30 januari 2006 door LucasV Reageren
turbokevin Geplaatst: 30 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Millie is "DOOD" Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 (bewerkt) Dus als iemand mij kan uitleggen hoe ik ze kan krijgen, Bedankt. Een vriendin kun je vinden. Op de plaatsen van mijn bijlage kun je ze vinden. Je herkend ze aan de blauwe pijl boven hun hoofd. Elke vriendin heeft een voordeel. Dit zijn de 2 bijzondere vriendinnen. Als je met Katie Zahn hebt. Als dan de liefde tussen jou en Katie meer dan 15% is kun je je wapens niet verliezen als je dood geschoten wordt of iets ander dergelijks. Zo hoef je niet meer nieuwe wapens te kopen als je dood bent. Barbara Schternvart heeft ook zo'n voordeel, als jij opgepakt bent door de politie verlies jij je wapens niet. Dus als de politie jou tijdens een missie "Busted" maakt dan verlies je niets. Zo heeft elke vriendin wat. Als je 15+% hebt dan krijg je meestal iets speciaals. Bij de meeste meisjes als je daar dan meer dan 50% liefde hebt kun je in hun wagens rondrijden. Als je echt zo'n goedde relatie hebt dat hij bijvoorbeeld 100% is krijg je van elke vriendin een setje mooie kleren. Die je weer terug kan vinden in de kledingkast van je savehouse. Zie anders dit (klik) topic. Daar heb ik veel vertelt over vriendinnen. Waar? Barbara: Die staat voor het politiebureau. Katie: Die staat op de golfbaan naar vlinders te kijken. Michelle: In de autoschool. Helena Wankstein: Op de ammunation in Bleuberry. Millie: Die krijg je tijdens de missi "Key to her Hearth". Denise: Die krijg je tijdens de missie "Burning Desires". Bewerkt: 7 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
LucasV Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 (bewerkt) Ik hoop dat het een beetje duidelijk voor je is EDIT: O! Er is al gepost. Bewerkt: 30 januari 2006 door LucasV Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Millie is "DOOD" Omdat je nog niet lang lid van het GTA forum waarschuw ik je dat je zulke berichten nooit meer mag posten dan zowel dan kan je een Warn krijgen. Reageren
turbokevin Geplaatst: 30 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 o excuseer ik wist niet dat dat soort post's niet toegestaan waren. Reageren
Dago58x Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 oo hey ruurd maar katie zat te jogaen ik ging naar haar toe en ze zat te jogaen sorry ik wou eff zeggen of je het wist... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.