Jump to content

Life's A Beach (PS2)

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan iemand mij helpen het lukt mij niet om langs de missie (Life's A Beach)

Weet iemand een manier? :?

Alvast bedankt.

Geplaatst:

Oefenen baart kunst :D .

Blijf het proberen, zorg dat je de controls uit je kop kent en je je goed concentreerd. Druk percies als ie in het kringetje is.

Veel meer tips kan ik je niet geven...Gewoon blijven proberen en het zal je lukken _O_

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet gewoon heel geconcentreerd drukken op het knopje dat er staat (driehoekje, kruisje, vierkantje, rondje) als die in dat midden komt.

Bewerkt: door LucasV
Geplaatst: (bewerkt)
Weet iemand een manier? :?
Oefenen baart kunst :D .

Blijf het proberen, zorg dat je de controls uit je kop kent en je je goed concentreerd. Druk percies als ie in het kringetje is. Veel meer tips kan ik je niet geven...Gewoon blijven proberen en het zal je lukken _O_

Probeer heel geconcentreerd te drukken. Als het ding precies in het midden van het bolletje is, druk je snel de goedde toets in. Soms komen er snel een paar achter elkaar aan. Houd je hoofd er goed bij, ken de juiste knoppen uit je hoofd. Als er dan een stuk of wat achter elkaar aan komen, kun je ze zo 1-2-3 indrukken. Probeer verder ook heel goed te timen.

Ik raad je ook aan, blijven proberen. Gebruik anders even de zoekfunctie, daar vind je waarschijnlijk ook wel wat over. Ook op WiKiGTA vind je wel wat informatie en tips. Life's a Beach

Edit: Sorry Kraay, die van ons komen gelijk over (A) .

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Kijk goed naar De Balkjes En Concertreer Je

Niet Te Snel Want Anders Word Het Bad

TOen ik deed stond daar op perfect dus heel goed kijken..

Veel succes...

Dago58x

Geplaatst:

Kijk goe wanneer het knopje in het rondje zit wees niet te druk en concentreer je dan kan je goed dansen.

Na het dansen steel je de dj wagen en moet je hem naar een adnere plek brengen.

Veel succes

Geplaatst:
niet of je good of bad hebt dat leidt je af

Je kan dat ook op een andere manier zien. Wanneer je op de pijltjes drukt binnen het rondje, dan zal er een soort van grijze schijn tevoorschijn komen. Als die schijn zeer grijs is, dan wil dat zeggen dat je het goed gedaan hebt. Als je op een pijltje duwt wanneer het nog lang niet door het rondje gaat, dan zal je helemaal geen grijs te zien krijgen. Dus hoe grijzer, hoe beter. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...