Jump to content

Mta is lanzaam


.Sharingan

Recommended Posts

als ik Gtagames.nl server inga .. is het SUPER TRAAG

en dan sluit ik het af (met moeite)

en dan start ik Sa op (Single Player)

en dan loopt het 'smooth'!!

iemand Help !

Bewerkt: door Tales
Link to comment
Delen op andere websites

Je had wel zeker alle veel energie nemende processen uit? Gebeurde het 1 keer of steeds weer? Heb je iets gedaan met MTA? Heb je dingen op je pc geinstaleerd? En zoals Joriz zei doe je settings in de gewoone sa laag, dan zou hij eigenlijk beter moeten gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

hij gaat eerst op 1 beeld .... dan veranderd hij naar een heel ander beeld .....

of het is Lag ....

spyware denk ik niet ,,, Windows net opnieuw geinstalled !

wat is Meuk !?

Bewerkt: door Tales
Link to comment
Delen op andere websites

Frame limiter staat in MTA enabled tot max. 25 FPS. Dit omdat mensen met betere computers/videokaarten dan sneller weg kunnen zijn dan mensen met een wat slechte PC. Maar bij mij valt die Frame limiter opzig wel mee niet al zo danig dat het echt lagt erdoor (beeld).

Link to comment
Delen op andere websites

Frame limiter staat in MTA enabled tot max. 25 FPS. Dit omdat mensen met betere computers/videokaarten dan sneller weg kunnen zijn dan mensen met een wat slechte PC. Maar bij mij valt die Frame limiter opzig wel mee niet al zo danig dat het echt lagt erdoor (beeld).
yeah maar MTA:SA zuigt op ten duur ook de memory op van GTA:SA ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij heeft hij GTA: SA SP niet. Ik denk netzoals Azer zegt je gewoon moet wachten tot een fix.. maar wel raar hij deed het eerst wel goed en nu niet? Maak je veel maps? Zoja zet ze eens in een andere map niet van MTA, meschien helpt het.

Link to comment
Delen op andere websites

spyware denk ik niet ,,, Windows net opnieuw geinstalled !

Je zegt wel dat je bijna geen spyware hebt, maar die kans is groot. Dagelijks surf je veel over het internet, dan komen ongemerkt spyware bestanden op je PC. Als je veel spyware hebt (zoals ik had) gaat je PC veel langzamer draaien, daardoor is het spel ook langzamer. Probeer eens als je spyware elke week eraf te halen.

In dit topic, kun je wel informatie over anti-spyware bestanden vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...