Typhoon Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Dagelijks surf je veel over het internet, dan komen ongemerkt spyware bestanden op je PC.langleve Firefox Nuttige post Tales, je zou ook eerst je SA en MTA helemaal kunnen verwijderen of heb je het al gedaan? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 31 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 (bewerkt) Ik heb alleen maar Mozilla FireFox ! @ Typhoon. Ik heb alles eraf 'geflikkerd' En opnieuw geinstalled .... Btw toen ik mijn laatste map afmaakte ging hij smooth. Online niet geprobeerd ! Bewerkt: 1 maart 2006 door .Tales. Reageren
Azer Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Nuttige post Tales, je zou ook eerst je SA en MTA helemaal kunnen verwijderen of heb je het al gedaan? nee, jouw post is nuttig. SA re-installeren heeft al helemaal geen nut omdat tijdens het installeren toch niks in de registry geplaatst wordt enne... Volgens mij heeft hij GTA: SA SP nietiedereen die MTA:SA speelt heeft Grand Theft Auto : San Andreas Singeplayer @tales: SP werkte wel normaal? Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Tjah. SA-MP was al beter gesyncd. Alleen de Footsync. @Mensen die lag hebben of dat MTA SA langzaam gaat. Ik heb er absoluut geen problemen mee. Ook al start ik GtaT en daarna MTA SA. Reageren
Typhoon Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Sorry, ik dat iets andere sorry mijn fout! Ik dacht GTA SA MP, en mijn post was opzich wel nuttiger dan lang leve firefox ' Nu weer ontopic. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 31 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 (bewerkt) Ik heb het over MTA he !? of is GTA-MP mta !? @ Everybody Map Maker loopt Perfect . Gtagames server ... SLOOOOM. Bewerkt: 1 maart 2006 door .Tales. Reageren
Azer Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Alleen de Footsync.*kuch* en de carsync en weaponsync *kuch*(MTA = MTA, GTA:MP = SA:MP) Ontopic: komt wrs door de veel aanwezige personen op de GTAGAMES Server Tales... Reageren
Goliat Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Mischien heb je een download programma aan staan? Reageren
Scarify Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 dus wat moet ik nu doen !? ik heb hetzelfde probleem en aan mijn pc ligt het niet (amd 3500+ 64 bit, geforce 6600 GT), en weet ook nie wat ik er mee aan moet.. Reageren
Azer Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 dus wat moet ik nu doen !? ik heb hetzelfde probleem en aan mijn pc ligt het niet (amd 3500+ 64 bit, geforce 6600 GT), en weet ook nie wat ik er mee aan moet.. draait SP wel normaal? Reageren
Scarify Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 dus wat moet ik nu doen !? ik heb hetzelfde probleem en aan mijn pc ligt het niet (amd 3500+ 64 bit, geforce 6600 GT), en weet ook nie wat ik er mee aan moet.. draait SP wel normaal? ja, alleen als ik server inga begint hij zo te flippen, iets van 1 frame per sec ofzo lijkt het wel. ik heb ook al aantal keren opnieuw geinstalleerd enzo maar dat werkt niet.. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 13 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Same Here !!!! Reageren
ViceAgent Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Same Here !!!! Zet alle programma's uit die op de achtegrond draaien, behalve je Firewall e.d. natuurlijk, bekijke even of je een van de volgende dingen aan hebt staan aangezien die vaak draaien zonder dat je er een schermpje van open hebt: -> MSN (Alle versies) | Rechtsonder in beeld; rechtermuisknop Afsluiten -> P2P Programma's (Kazaa e.d.) | Hetzelfde Als je een virusscan of een spyware scan hebt draaien sluit die dan ook af. Verder weet ik het ook niet, maar bij mij helpt dit altijd bij MP games. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Wat is er zo langzaam de loading of de driving ? Reageren
Scarify Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 het laden, ik heb nog nooit gehad dat ie vollop geladen was dus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.