StrY Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 hoi als ik de missie life's a beach (ofzo iets) speel en ik kom bij de dj op het strand en ik ga dan praten dan crasht gta:sa mijn systeem: 1,6 GhZ processor 512 mb ram 265 mb video kaart asus ati A9250 direct x9.0c (dacht ik) weet iemand misschien hoe het komt dat gta:sa dan crasht? ps. verder doet alles het wel goed Reageren
Ikkes Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Hoi Strry, Je specs zorgen zo te zien niet voor het probleem. Ik denk dat je het probleem bij je DVD moet zoeken. Misschien zit hier een kras op.... Zo ja, dan zijn er speciale dingen voor om het weg te werken of je moet een nieuwe kopen. Zo niet, dan kijken we veder. Ikkes Reageren
StrY Geplaatst: 31 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 aan de dvd ligt het niet; aangezien ik een no-dvd crack heb Reageren
P-Jamma Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Loopt het spelk misschien vaker vast? Zoja, kun je dan even vertellen wanneer? Als dit het geval is, ligt het misschien ergens anders aan... Nog succes! Reageren
StrY Geplaatst: 31 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 (bewerkt) dat staat in de ps nee het spel loopt dus niet vaker vast, het doet het zelfs goed Bewerkt: 31 januari 2006 door stry Reageren
Ikkes Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Als je zegt dat je de no-dvd crack heb... Verwijder deze en start GTA op met je DVD...Als je dit gedaan heb heb je dan nog steeds het probleem? Ikkes (ps. @ mods...Mogen wij hier wel mee helpen) Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Als hij de no-dvd crack van zijn san andreas spel heeft gehaald wel Maar ik zou idd de crack gewoon weggooien en met de dvd opstarten ! Reageren
StrY Geplaatst: 1 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 sorry voor de overlast maar het probleem is nu opgelost kwas gewoon te dom om te bedenken dat opnieuwe instaleren misschien helpt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.