Woetre Geplaatst: 19 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2004 Hoe komt het dat als ik een auto "leen" dat als ik optrek ze supperhard beginnen te bibberen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 19 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2004 je bedoeld datie steedsovr de grond schuurd? ik kenhet wel, misschien ligt het aan auto? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woetre Geplaatst: 24 januari 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2004 Nee, als ik opstart begint de achterkant op en neer te gaan En dat is wreed lastig :angry: maar als ik op snelheid kom stopt het. als ik stop of bots en trek terug op begint ie weer Maar gelukkig is dat niet altijd zo De meeste auto's werken perfect. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 24 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2004 ja datheb ik ookwels vooral bij die langzame zoals idaho enz. ik weet ook niet wat het precies is. misgien een bug ??¿¿ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woetre Geplaatst: 24 januari 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2004 zou kunnen.. (BTW: hoe doe je die omgekeerde vraagtekens? die zijn wel cool ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scorp Geplaatst: 25 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2004 jesus! dat heet een low rider! t hoort bij n gang zon auto bestaat echt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.