shanon Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Wie heeft hem gezien zondag?? en hoe vond j'm? Reageren
Grove St. Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Ik een stukkie, heb hem al een paar keer gezien en het blijft leuk! Vooral Kees ( die vrouw ). Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Ja ik heb hem ook gezien, hij blijft leuk. Al heb ik liever de personages van nu, maar dat is smaak.. Reageren
Grove St. Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Ja ik ook, die van nu zijn beter, dat zie je gewoon aan ze.. Reageren
The Mafia Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Ik heb hem ook gezien goeie film. Reageren
Darth Maul Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Ik vind Flodder niet zo leuk echt saai. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 (bewerkt) Flodder 1 = 1986 Flodder in Amerika = 1992 Flodder 3 = 1995 Als ik het goed heb? Gelezen op Wikipedia Het kan oud zijn maar het blijft leuk Bewerkt: 30 januari 2006 door AmsterdamBoy Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Flodder blijft altijd lachen. Die humor is erg grappig te noemen. Ik vind ze allemaal wel even grappig. Johnny en Sjakie vind ik het grappigst van het stel. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Hey Shanon, hoe kon je hem zien als je in Beglie woont? Daar hebben ze toch geen nederlandse rtl ? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Hey Shanon, hoe kon je hem zien als je in Beglie woont?Daar hebben ze toch geen nederlandse rtl ? Misschien wisten hij wel dat Flodder daarvoor kwam. Hij kan natuurlijk ook de wereldschotel hebben, alle kanalen van de hele wereld bekijken. Ontopic: Flodder ken ik totaal uit mijn hoofd, alle fragmenten. Als je ergens overbegint kan ik het zo naspelen. Ik ben gek van Flodder, Flodder 2 heb ik laatst ook opgenomen. Ik heb hem alweer 3 keer gezien. Ik vind het gewoon echt leuk en altijd erg lachen. De leukste momenten vind ik dat ze de Plaza zijn uitgegooit en in het park overnachten. Ma Flodder onze enige echte gevoelige mens, wordt wakker en gaat lekker tandenpoetsen in Central Park. Dan zien ze een Hot Dogg kraampje en die stelen ze, Jhonny en Kees praten elkaar altijd hetzelfde, echt grappig. Ik raad hem je aan Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Vooral dat stukje waar Zoon Kees Flodder in zo'n douche plek zit waar naakte vrouwen zitten te douchen. Reageren
Grove St. Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Vooral dat stukje waar Zoon Kees Flodder in zo'n douche plek zit waar naakte vrouwen zitten te douchen. Of als hij kijkt als ze aan het tennisen zijn En in het park gingen ze vechten en toen sloeg kees ( Meid ) met haar...... ik zeg maar niks, maar hij had bij Reageren
shanon Geplaatst: 2 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Ja ik ken ze ook allemaal. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Vooral dat stukje waar Zoon Kees Flodder in zo'n douche plek zit waar naakte vrouwen zitten te douchen. Echt leuk hé? Dat is in Flodder 3, 25 Jaar Zonnedeal. Die is het minst leuk van alle, in Amerika stelen ze zo'n hottdog kraam . Verder spelen wij op school vaak delen uit Flodder na. Bijvoorbeeld dit, dat Sjonnie/Johnny en Jolanda in een BX Sport op de vuilnisbelt staan (Flodder 1). Sjonnie: Wat vind je van mijn wagen? Jolanda: Mooi, hoe kom je eraan? Sjonnie: Gekregen van de buurman. Jolanda: Op een eerlijke manier? Sjonnie: Zie ik eruit als een boef? Jolanda: Je ziet er goed uit voor een boef . Paar tellen later: Sjonnie: Op zo'n moment als nu, die zonsondergang. Gebeurt er wat, hier van binnen. In wezen ben ik een heel gevoelig mens. Allemaal geinige stukjes, dat in die garage kan ik ook zo naspelen. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 VooraAllemaal geinige stukjes, dat in die garage kan ik ook zo naspelen. Haha, dat geloof ik best ja, . Weer een legendarische opmerking van Ruurd16, samen met ''Kast, met Kerel'' zie HIER... LOL Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.