Wesley Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Vorige week was Flodder In Amerika op de TV. Echt zo hard lachen he .. Bijv. in dat ene stukje : Crimineeltjes :What The Fuck Are You? Sjonnie : I am Sjonnie , this is my family , And wy are from Holland ... Crimineeltjes : Hahahaha , Sjonnie , you never see Holland again. En dan komt er een vechtpartij ... Dan gaan ze naar die man.. En dan zegt die: Man :I've give u a drink Ma : Een drink!? Jongens inpakken! Reageren
Blastov Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Ik heb hem ook gezien, het blijft leuk Reageren
Wesley Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Volgens mij zijn er veel mensen eens dat het een leuke film blijft.. Ik ben er ook absoluut mee eens. Wat mij part heeft Flodder In Amerika een dikke 9/10 verdient! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Een vriend van me zijn moeder mag Flodder echt niet. Ze vind het maar een ordinair programma, als die hoeren en hoe ze lopen. Zelf vind ik het een prachtfilm, dat heb ik al laten blijken . Ze vind het zo ordinair omdat er allemaal hoeren en veel naakt in voorkomt. Het is natuurlijk maar gewoon bedacht, ze spelen het maar gewoon. Volgens mij ziet ze de humor ook gewoon niet, zelf mijn moeder kan er om lachen. Hoe asociaal ze zijn Reageren
Wesley Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Het asociaal zijn vind ik ook heel lollig... Als ze niet asociaal waren , dan was de film echter ook niet zoveel aan. NOg een stukje uit flodder : D'r komt zo`n gastje na binnen : Gast : Roomservies.. Ma : Roomservies? Jonges , wie heeft die kar met vreten besteld? kees : Hier heen... 5 sec. later... Dan zie je kees en kees in bad ... Kees : Een beetje dichterbij James , zo kunnen we er toch niet bij, CLOSER!!. Sjonnie wil je ook een beetje wijn .. Sjonnie : Is de paus katholiek .... ^^ OOk zo`n grappig stukje .... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.