Dutchy3010 Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Hallo allemaal. Heeft iemand tips voor de missie: Cesar Vialpando? ik kan hem namelijk niet uitspelen, en ik heb geen andere missies dus kan ik niet door... je moet zo op die pijltjes doen (bij mij met 4,8,6,3) maar moet dat erop of ervor? ik krijg hem echt niet uitgesppeld... hoop dat iemand me kan helpen! Groetjes, Dutchy3010 Reageren
Ikkes Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 (bewerkt) Voor deze missie moet je gewoon veel oefenen..Dit doe je door het heel vaak te doen. Als het je echt niet lukt kun je in het savegame aanvraag forum vragen of iemand deze missie voor je doet..Er is dan altijd wel iemand die dat wil doen . Ikkes PS. Met die toetsen: Je moet die toetsen indrukken als het symbool in het circeltje staat! Bewerkt: 30 januari 2006 door Ikkes Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 30 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 kan je dat ergens oefenen als het nog niet in de missie staat? PS: dank je voor het snelle antwoord Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 (bewerkt) je moet zo op die pijltjes doen (bij mij met 4,8,6,3) maar moet dat erop of ervor? ik krijg hem echt niet uitgesppeld... hoop dat iemand me kan helpen! Het is ook een questie van goed timen, als dat pijltje bijna in het rondje is. Bijna of er helemaal in druk dan snel de toets in. Probeer dit vaak te doen, zet ook gewoon weinig geld in. Dan gaat de tegenstander slechter spelen en wordt het makkelijker. Als je meer geld inzet dan gaat je tegenstander ook vaker punten pakken. Als je dit allemaal doet samen met de tips van Ikkes (post hierboven), dan haal je hem wel . kan je dat ergens oefenen als het nog niet in de missie staat?PS: dank je voor het snelle antwoord Nee dat kan niet. Als je deze missie gedaan hebt, kun je nog wel deze Challange opnieuw doen. Dan kun je bijvoorbeeld voor meer geld spelen, maar als je het meest inzet meot je heel goed zijn. Dan is de tegenstander op zijn best. Veel succes! Bewerkt: 30 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 30 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 dus je kan het buiten de missie nergens oefenen? Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Voor de missie niet nee na de missie wel. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 30 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 o, das jammer want ja, oefening baart kunst, maargoed Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Je kan ook gewoon steeds de missie opnieuw spelen, op die manier oefen je ook. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 2 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Als het je echt niet lukt kun je in het savegame aanvraag forum vragen of iemand deze missie voor je doet..Er is dan altijd wel iemand die dat wil doen . waar moet je dat dan aanvragen? en hoe moet dat dan? ik bedoel, houd ik dan mijn eigen spel en moet ik dat als bestand bijvoegen ofzo, sorry dat ik het niet snap :$ heb het alleen nog nooit gedaan... Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Je moet je gesavede spel inderdaad hier neerzetten en iemand anders zal op jouw spel verder gaan en opnieuw saven ná het halen van de missie. Dat brengt geen risico met zich mee, want de mensen die hier dergelijke dingen doen zijn reeds lang waardevolle forumbezoekers. Als je hierachter op de link klinkt vindt je alle procedures en regels hiervoor (kortom: hoe moet ik het allemaal doen) <<< KLIK >>> En hier kun je spel neerzetten. De posten die er al staan kun je even bekijken als voorbeeld: <<< KLIK >>> Succes Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 2 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 bedankt! ik zal het vast nog eens nodig hebben, maar nu niet! ik dacht: nog 1x proberen en dan vraag ik hem aan.. en nu had ik 1400 punten, is waarschijnlijk niet veel, maar meer als hij want hij had maar 1100 punten ofzoiets nouja, bedankt in ieder geval! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.