Jump to content

Mem. stick probleem

Recommended Posts

Geplaatst:
:-( Ik steek mijn memorystick mooi in het juiste gleufje en er gaat een groen lichtje branden wat zegt dat het werkt, en het raare is dat ik dan op mijn stick KON en daarnet deed ik hem erin en er gebeurt gewoon NIETS ik hoor geen geluid geen pop-up niets !! en als ik via verkenner op K:\ druk gebeurt er ook niets :-( kan iemand mij helpen aub.
Geplaatst:

Dat kan meerdere oorzaken hebben..

eerste optie: Er zit een heel klein knopje op die stick, daarmee kan je hem beveiligen, heb je daar per ongeluk aangezeten?

Mogelijke oplossing: Zet dat knopje om, probeer het nog eens..

Tweede optie: Hij kan gewoon stuk zijn. Heb je hem laten vallen of iets dergelijks?

Derde optie: Iets serieuzer, het kan zijn dat de usb-ingang niet meer werkt. Of er zit vuil in, Heb ik al vaak gehad..

Mogelijke oplossing: Probeer hem eens in een andere usb-ingang of een andere pc, en probeer eens een ander usb-apparaat op die ingang aan te sluiten..

Vierde optie: Heb je die stick een keer geformateerd? Dat was bij een vriend van mij het probleem.

Geplaatst:

Open je bureablad en klik links boven op vieuw system information/hardware/device manager

Dan zie je alles van je computer, als je USB capot zou moeten zijn dan staat er een uitroepteken bij, je kan dan op rechtermuisknop klikken voor updates zoeken, andreas zal het een nieuwe worden

Tim

Geplaatst:
:-( Ik steek mijn memorystick mooi in het juiste gleufje en er gaat een groen lichtje branden wat zegt dat het werkt, en het raare is dat ik dan op mijn stick KON en daarnet deed ik hem erin en er gebeurt gewoon NIETS ik hoor geen geluid geen pop-up niets !! en als ik via verkenner op K:\ druk gebeurt er ook niets :-( kan iemand mij helpen aub.

wrom noemt iedereen gelijk van die moeilijke oplossingen,

je zegt hij vanzelf moet "pop-uppen" ?

misschien is er daar iets mis mee (heb ik vaak met me DVD-ROM Drive :N )

ga gewoon naar deze Computer, daar meot ie staan (bij XP staat ie bij "Verwisselbare Schijven")

als je dit al gedaan had dan: :klap: , en volg de andere stappen die de mensen ^Hierboven^ al gegeven hebben

Geplaatst:

Ooit al eens een cd in je pc gestoken nou er komt op je bureaublad normaal vakje van map openen/cd afspelen/... zo iets krijg je ook met een memorystick maar dat gebeurt nou niet en

1. De stick werkt nog

2. er zijn geen schuifschakelaars aan om op lock te zetten ed

3. Mijn ms/ms pro reader werkt nog want als ik hem er insteek gaat het lampje ervan flikkeren

Ik denk dat ik die MS READER gewoon he uitgeschakeld ofzo maar ik weet niet hoe ik hem moet inschakelen dat is mijn probleem denk ik..

Geplaatst:

MS reader bedoel je daarmee een usbhub ofzo?

Trouwens als je een usbhub hebt, kijk dan eens of de voeding van dat ding er wel in zit...

Geplaatst: (bewerkt)
ga gewoon naar deze Computer, daar meot ie staan (bij XP staat ie bij "Verwisselbare Schijven")

^^ dat al gedaan ? en als ie daar niet staat dan kan je PC hem niet lezen, USB poort kapot of je stick

Bewerkt: door Johan O.
Geplaatst:

Er is niets stuk !! niet de mem stick want die werkt in de psp en de redaer ook niet want het lampje brand :) ik heb hem gewoon uitgeschakeld ofzo...

Geplaatst:

Ach, ik denk de hele tijd dat je het over een USB stick had. Je hebt het dus over een memorycard voor je psp...

Probeer hem eens in je psp te formatteren en druk hem daarna in je pc, dan moet het wel lukken....

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...