Jump to content

bestand speelt niet af

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een aflevering van Lost2 op mijn PC staan en het speelt niet af, het speelt wel af maar je ziet geen beeld. Het is gewoon een albumhoes.

En het is ook een .avi bestand maar het heeft wel 650 MB dus dit zou toch moeten gaan ?

Geplaatst:

Voordat we je echt verder kunnen helpen moeten we een paar dingen weten die je er niet bijverteld.

- Met welk programma probeer je het filmpje af te spelen ( Media Player, Quicktime e.d. .. )

- Wat voor fout geeft je media player (Iets met codecs? Of geen?)

Ik heb ook wel eens een fout met '.avi'-files, dat ligt dan meestal aan de codecs.

Codec Downloads'

Geplaatst:

Ik zou gewoon proberen met verschillende players het aftespelen, dus je DVD player op de pc, windows media player, quiktime, winamp etc. Dan moet vast wel 1 het doen.

Geplaatst:

Nog steeds niet :N .

Ik heb al geprobeerd met Quickstime, windows meida player, i-tunes... dat lukt allemaal niet.

Maar dizcid wat doet dat programma juist ? want ik begrijp het niet helemaal.

Hier zijn nog enkeler screens.

lost20uq.th.jpg

lost214mj.jpg

Geplaatst:

Bedoel je dat het programma Lost wel kan afspelen maardat er geen beelden zijn maar wel geluid ?

Zo ja dan moet je ff cheken in media player of er geen downloads voor zijn, ik heb het ook gehad met de afleveringen van het eiland, gewoon downen

Geplaatst:

Ja het speelt af ik hoor ze praten Jack enz.. maar er is geen beeld ?

Wat moet je dan juist downl. want ik heb hier lang op gewacht en nu speelt het niet ?? :-( .

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, ik hen het ook gehad

Probeer dit eens Website

Download het en probeer het eens, ik hoop dat het werkt

Bewerkt: door Tim Van Vynckt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...