Jump to content

Vage error

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Hoe los ik dit op:

Een vriend van mij heeft dit ook gehad. Moet je proberen om je firewall het programma door te laten.

Bewerkt: door DMWTM30
Geplaatst:

Bij mij geeft ie die foutmelding als de DVD van SA niet in de speler zit, of indien het spel door de PC nog niet is herkend. Eerst de DVD in de speler doen en wachten tot het beginschermpje van SA in beeld verschijnt. Dat schermpje wegklikken en dan nogmaals MTA proberen te starten. Dat zou volgens mij het probleem moeten verhelpen. :Y

Geplaatst:

Dat heb ik zojuist geprobeerd maar dat werkt dus ook niet.

Ik heb 2 drives;

DVD en DVD R9.

Tot nu toe heb ik hem altijd in DVD zitten en hij doet het altijd.

Geplaatst:

Schakel anders alles eerst eens uit: virusscanners, downloads, spyware-programma's, vuurmuren, etc.....en probeer het dan nog eens. Als het lukt daarna 1 voor 1 de programma's er weer bij en steeds proberen. Zo kom je er in ieder geval achter welk programma de fout veroorzaakt. Maar ja, als die het echt niet doet houdt het een beetje op ben ik bang. Bij een ander type foutmelding wordt geadviseerd SA opnieuw te installeren zonder updates en alle modeficaties eruit te halen. Oh: weet je trouwens zeker dat je versie 1 hebt (want volgens mij kan MTA niet overweg met versie 2)

Geplaatst:
Schakel anders alles eerst eens uit: virusscanners, downloads, spyware-programma's, vuurmuren, etc.....en probeer het dan nog eens. Als het lukt daarna 1 voor 1 de programma's er weer bij en steeds proberen. Zo kom je er in ieder geval achter welk programma de fout veroorzaakt. Maar ja, als die het echt niet doet houdt het een beetje op ben ik bang. Bij een ander type foutmelding wordt geadviseerd SA opnieuw te installeren zonder updates en alle modeficaties eruit te halen. Oh: weet je trouwens zeker dat je versie 1 hebt (want volgens mij kan MTA niet overweg met versie 2)

Ik weet niet zeker of ik versie 1 heb.

Ik weet wel zeker dat ik versie 2 heb.

Geplaatst:

Volgens mij ben ik niet de enige met problemen. :cab: . Als ik mta SA opstart, kreeg ik eerst een foutmelding, maar dat is nu gefixt. Maar als ik het nu opstart, krijg ik een zwart scherm. Eerst komt het laadschermpje van mta, daarna dat filmpje van gta SA, dat spoel ik dus door door op enter te drukken. Maar daarna krijg ik gewoon een zwart scherm, er gebeurt niets. Ik heb geen mods geinstalleerd, ook heb ik gewoon een legale, geregistreerde versie 1.0. Ik heb gta SA al opnieuw geinstalleerd, maar het helpt niet.

Weet iemand hoe dit komt?

Geplaatst: (bewerkt)
Hoe los ik dit op:

naamloos2qq.png

Ik krijg precies de zelfde error please iemand help ons :(

EDIT:

Het is mij gelukt hem te fixen je moet gewoon een No-CD Crack downloaden voor v1.0 ik PM Lance Dance wel een link

Bewerkt: door T@rget
  • 3 weken later...
Geplaatst:

IK heb deze foutmelding ook en heb een NO-CD crack gedownload wie kan mij helpen :-( in de readme file van gta sa staat dat ik versie 1.00 heb

Geplaatst:

Die NO-CD crack kan wel dingen in je spel hebben aangepast, waardoor onder anderen MTA het niet meer zou kunnen doen. Ik raad je aan om de originele GTA_SA.exe er weer neer te zetten en de crack weg te halen. Ik hoop dat je een backup ervan had gemaakt.

Ik heb geen backup gemaakt wat nu??

Geen nood. Haal het spel eraf, door de CD erin te doen en doe uninstall. Nu wordt SA verwijderd. Als je dat gedaan hebt kun je SA weer installeren. Als de installatie voltooid is, kun je weer MTA spelen (misschien moet je MTA ook overnieuw installeren).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...