Apple-Mac Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Ik heb zojuist iets raars gevonden in GTA SA. Als ik auto's opblaas dan worden ze niet zwart, maar blijven ze gewoon hetzelfde als voorheen. Kijk maar ff hier: Nou is mijn vraag, ben ik bedonderd? Of is dit gewoon een fout van de makers van het spel. Weet iemand dan ook hoe je dit kan oplossen? SSX-Breaker.................... Reageren
Jorge_F Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Ik zie niks raars hoor, bij mij is het ook gewoon zo Reageren
Bradley H. Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Dit is geen bug, dit is gewoon normaal. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 (bewerkt) Bij mij ook ... ze blijven gewoon de kleur die ze hadden, alleen wat donkerder ! Bewerkt: 1 maart 2006 door .Tales. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 31 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 (bewerkt) Ow, is het op de PS2 hetzelfde? Ik had gehoord van mijn vrienden dat het een BUG was. Nou waarshijnlijk dus een grap ofzo.(ik vond het orgineler toen ze zwart werden) Over foutem gesproken. Weet iemand wat voor een fout dit is in VC? Je kan zien dat Moomapper de hele map doorelkaarr gegooid heeft. (hierdoor loopt Vice City vast, en dit komt door.....................NIKS, niet eens door een mod) Bewerkt: 1 februari 2006 door SSX-Breaker Reageren
Blastov Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Dat is de kutste bug in Moo Mapper, Oorzaak: Het programma maakt een fout dat hij alle punten veravngt door koama's Hoe te merken: Als in het programma tussen de coordinaten opeens komma's staan i.p.v punten Hoe te voorkomen: Save vaak, waneer je dat ziet, sluit meteen het programma af zonder te saven en stsart het weer op Oplossing: Open de IPL in kladblok en vervang de komma's door punten. BELANGRIJK: Aléén de coordinaten dus niet de hele zin. Als je dit hebt gedaan moet je alsnog de rotatie opnieuw doen Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 1 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 (bewerkt) Da's pas irrie vindt ik!, Maar toch bedankt! Bewerkt: 1 februari 2006 door SSX-Breaker Reageren
Jorge_F Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Iemand had deze bug gefixed door bestanden aan te passen. Ik weet niet meer waar ik hem had gedownload, maar probeer eens op google te zoeken . Reageren
Dynamic Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 (bewerkt) Waarmo doe je dit in de Gta Modding help? dit heeft nix met modden te maken dit heb je ook in de Gta Sanandreas General *Klik* Maar dat is een fout van de Moo mapper.. De auto word aleen donkere kleur.. Greetz GIO Bewerkt: 19 februari 2006 door Giovanni_bono Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.